donderdag 29 december 2011

Dag 14 - Hartjes/ Hearts

Vandaag ben ik nog niet creatief geweest omdat ik veel onderweg ben geweest, bij vrienden op bezoek geweest en dan ga je daar niet zo snel creatief zitten te wezen en wat tekenen en kleuren in je agenda.
Maar de dag is nog niet voorbij :D.
Dit is meteen ook een test om dit bericht vanaf mijn mobiele per email op mijn blog te zetten. Want als dit lukt zou ik zo ook foto's kunnen versturen en meteen in mijn blog kunnen zetten.

Today I haven't been creative because I've been on the road, visiting friends and then it's not always that easy to be creative and take out your agenda and draw or colour.
But the day isn't over yet :D.
This is (mmm was) also a test to add this message to my blog from my mobile phone.
Because if it would work out I could also add pictures and put them like that in my blog.
(I did the test with my mobile phone in Dutch and this translation I'm just adding now I'm also posting my creative project from today)

Zo ik heb net lekker zitten te surfen bij andere 365 dagen blogs, de meesten zijn al klaar of zijn op het einde van dit jaar klaar.
Wie weet stimuleer ik wel weer met mijn blog andere mensen om zelf ook een 365 dagen project te beginnen.
Ik heb net effe lekker zitten te kriebelen op notitieblaadjes, hartjes gemaakt en lekker gekriebeld, gewoon effe niets heel speciaals maar daardoor niet minder leuk.
Vooral toen ik net de 3 blaadjes scande en er een rode klapper als achtergrond had opgelegd zag ik een vierde hartje verschijnen.

I've been busy surfing the internet checking out others who have 365 days blogs and most of them are allready finished or about to end.
Who knows I will stimulate others with my blog to start their own 365 days project.
I've been drawing on little note papers (don't know the exact English word for it), made hearts, nothing really special but stil fun to do.
Especially when I just scanned the 3 notes and put a red map as background, I saw a fourth heart appear.



3 opmerkingen:

  1. Yess het is gelukt, ziet er qua opmaak wel anders uit en ik heb het engelse gedeelte er nog niet bijstaan en ik had nog geen foto erbij gedaan...maarrr zo gaat het dus ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 18.11 net mijn bericht bewerkt en mijn hartjes toegevoegd en de engelse tekst.

    18.11 just been busy adjusting my message which I send over my mobile phone and adding the hearts and the English translation of the text I mailed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for your comments on my site! Please send the details about your project so I can share it as well. The info is HERE: http://makesomething365.blogspot.com/p/share.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...