zaterdag 24 december 2011

Dag 9 - Oorbellen+Armband / Earrings+Bracelet

Vandaag heb ik een paar oorbellen gemaakt voor bij mijn eerder gemaakte ketting en armband van granaat en rozenkwarts. Ik heb er engeltjes van gemaakt, wel toepasselijk bij kerst en ook omdat ik gek van engelen ben :D
De armband heb ik opnieuw gemaakt, ik had hem op metaaldraad gemaakt met een kapittelslot sluiting maar heb hem na een paar keer gedragen te hebben nu toch maar veranderd en er een elastiek doorheen gedaan.

Today I made a couple of earrings to match my chain en bracelet which I made earlier, it's from rose quartz and garnet. I made angels out of it, thought it was in the spirit of X-mas and also because I'm crazy for angels :D.
The bracelet I redone it, I made it before from metalwire with a lock but I have been wearing it a couple of time and decided to change it and put elastic through it.

Engelen Oorbellen / Angel Earrings

Armband Granaat en Rozenkwarts
Bracelet Garnet and Rose Quartz

Okay ik ga er weer vandoor, gelukkig kerstfeest ! Okay I'm gone leave again, have a merry X-mas !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...