donderdag 22 december 2011

Dag 7 - Web van de Dreamcatcher / Web of the Dreamcatcher

Vandaag heb ik niet veel tijd gehad, wat te lang gesurft over het wereld wijde web, bij andere mede bloggers op bezoek geweest.
Maar ik heb toch nog ergens tijd gevonden om het web van de dreamcatcher te maken.
Jammergenoeg kan ik vanaf mijn telefoon geen foto uploaden, dus die voeg ik morgen in.

web dreamcather (added 23dec2011)

Today I didn't have that much time, been surfing the web to long visiting co bloggers.
But I found the time to make the web in the dreamcatcher.
Sadly I can't upload the picture from my cell phone, so will add it tomorrow.

2 opmerkingen:

  1. Hi Susan,

    Leuk voornemen heb je. Ook ik doe van alles (schilderen, papier-mache)maar door tijdgebrek ben ik nog niet officieel van start gegaan. Ik ben benieuwd naar je projecten.

    En volgens mij kan ik nu posten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is je gelukt ! Leuk :D
    Ja ben nu op dit moment tussen de huishoudelijke klussen en kado's inpakken bezig met de dreamcatcher te versieren.
    En ik heb nog heel wat in de planning staan en zal nog heel wat inspiratie gaan opdoen zoals op jouw blog en andere blogs zoals ik die gisteren bezocht heb.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...