donderdag 10 januari 2013

Vandaag was ik...

Vandaag was ik creatief, maar met iets dat ik niet met jullie delen kan.
Het heeft met hars en edelstenen te maken, vandaag was ik weer eens 'bouwvakker'. Hopelijk heb ik straks geen spierpijn ;).
En nee ik heb geen stenen staan te hakken, ik ben nog steeds niet lekker genoeg en ga zo ook lekker terug naar bed...


Ook iets wat ik nog niet met jullie heb kunnen delen, wat een verrassing was voor de dochter van manlief en haar vriend is iets dat ik had gekocht bij de Ikea tijdens de 'Hey Kvinna' waar ik met mijn dochter heen was.
Er was op de Hey Kvinna op Ikea Kinderland een stickerservice.
Heel wat moeders, oma's en tantes lieten daar spulletjes van die afdeling bestickeren met de naam van de kids/kleinkids...

Ons eerste kleinkind wordt in april geboren en een naam weten we nog niet, maar wel dat het een jongen wordt.
Ik zocht samen met mijn dochter naar een leuk kadootje, ze bestickerden dozen en potjes en stoeltjes en wie weet wat nog allemaal meer. We vonden uiteindelijk een mooie zwarte opbergdoos op de opbergafdeling, maar die mochten ze niet bestickeren bleek toen ik het vroeg.
Na wat lekkers te hebben verorberd kwam mijn dochter op het lumieuze idee om gewoon te zeggen dat het voor het kind van een tattoo artiest was (wat dus ook zo is ;)) en ja hoor ik mocht de zwarte opbergdoos laten bestickeren, dus weer terug in de rij.
Ik had al verzonnen dat er 'toys' op kwam te staan (in het groen) en terwijl we daar in de rij aan het wachten waren, zag ik een groen potje en besloot dat ik die ook wilde laten bestickeren en dan met 'boys'. Je mocht namelijk per persoon een artikel laten bestickeren.
Tussen kerst en nieuwjaar hebben we de kadootjes gegeven en de dochter van manlief was er erg blij mee. De houten clown kochten manlief en ik op een rommelmarkt waar een hele leuke kraam stond met prachtig houten speelgoed (oh ja daar kocht ik die magnetische letters en cijfers op de kraam ;)) en ik liet manlief zelf een keuze maken, want hij wou dat weer stiekem aan mij overlaten (Ik had een leuke indiaan gezien in een kano).


Oh ja vandaag kreeg ik ook nog leuke post van Saskia en Poekie. Zij was een van diegenen die ik 12-12-2012 om ongeveer 12.12uur een kadootje gaf ter verrassing. Lees er hier maar over. Ik lees er nu net hier op Poekie's blog over.
Ik dacht eerst dat dit gedrukte kaarten waren, maar volgens mij zijn ze met de hand gemaakt. Heel bijzonder en heel mooi! Dankjewel Saskia én Poekie ;), heel lief van je/jullie.


Warme creatieve groetjes van Susan





10 opmerkingen:

  1. Super gezellige kadootjes leuk een kleinkind,ik krijg in juni het tweede ,zo leuk gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh een tweede kleinkind al. Nou laten we daar nog maar een hele tijd mee wachten ;). Groetjess!

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke cadeautjes! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Susan, ik heb gisteren je brief ontvangen! Echt ontzettend bedankt! Zo leuk om echt een brief te lezen :) Ik ga hem straks gewoon nog een keer lezen :P En ook heel erg bedankt voor de mooie Parijse plaatjes en stickers! Die ga ik een speciaal plekje geven :) Knufff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd wat fijn dat PostNL zo snel werk heeft afgeleverd.
      Ja leuk is dat hè een handgeschreven brief ontvangen gewoon helemaal voor jou. Ook cute pampiertje hè ;). Ennuh graag gedaan hoor. Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat leuk die sticker service.
    Kan kleinkind straks zeggen dat zijn oma een 'bouwvakker' is, hihi, stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahhaa ja uhm of ik daar nu op doel als bouwvakker oma door het leven te gaan ;) hihihi. Oma Susan is goed voor mij, daar doe ik het voor, niet stiefoma zoals manlief zijn dochter zei. Dat klinkt een beetje teveel naar vervelende sprookjes... Knuffies! En ja die stickerservice is echt heel leuk, ook borduurservice (naam borduren in bepaalde handdoeken of sierkussenslopen) maar die rij dat duurde veel te lang... Allemaal tijdens de Hey Kvinna! Oh ja ook graveerservice...

      Verwijderen
  5. Wat een leuke kado's voor het kleinzoontje. Proficiat met jullie aankomende grootouderschap. Wij krijgen er binnen een week of 4 al een vijfde kleinkindje bij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow al een vijfde kleinkind...nee laat de rest nog maar heel wat jaartjes wachten ;). Mijn dochter (nog 19, maar over een maandje 20) wil pas een kind rond haar 26ste of zo en manlief zijn zonen zijn 17, dussss...
      Zijn dochter is ook pas 20, maar die was er gewoon al klaar voor. Prima toch?!
      Warme groetjes van Susan en welkom als nieuwe volger :).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...