woensdag 9 januari 2013

Ik kreeg ouderwetse post

Vandaag kreeg ik eens lekker ouderwetse post, ik kreeg een brief van Tante Jannie. Dankjewel lieverd :).
Zo bijzonder om weer eens een brief te krijgen (okay ik kreeg pas nog een kerstwensen brief van Merula, dat was ook heel speciaal) drie kantjes vol geschreven, zo leuk. Ik voelde me opeens weer zoals ik me vroeger voelde als met een penvriendinnetje.

Het is toch weer heel anders als een mail ontvangen, ook zo'n bijzonder postpapier waar het op geschreven was én ik kreeg er ook nog drie engelen postzegels bij en een lief hartje waar de brieven mee aan elkaar zaten. En ik mocht genieten van een prachtige Tante Jannie stempel à la MiM en van eigen gutswerk van onze tante :D.


Weet je waar je trouwens postpapier kan winnen? Bij aankleedpopje die geeft een super leuk setje postpapier weg van Bert en Ernie op de Wekelijkse Weggeef Woensdag.
Ik was onlangs ook bij Ria winnaar van de Wekelijkse Weggeef Woensdag, maar ik kan geen foto ervan vinden die ik zelf gemaakt heb, dus gebruik even haar foto ;).
Ik heb nu net wel even met mijn iPad een foto gemaakt om te laten zien hoe het hartje en de kabouter erbij hangen in mijn Engelen/Harten tak. Ja het rolluik zit al naar beneden, het zal dan ook niet de meeste geweldige foto zijn van kwaliteit... ;).

Oh ja ik verstuurde vandaag ook nog post, een postzegelkaart voor een postcrosser in Amerika én een envelop met...voor... Tsja voor wie dat is ga ik nu niet verklappen, ik heb eigenlijk nog heel wat leuke post te versturen, maar ik ben snipverkouden dus er komt echt niet veel uit mijn handen op dit moment.


Warme creatieve groetjes van Susan

Ps. Tante Jannie had nog meer stempels in de brief geshowt maar die zal ze denk ik zelf wel eens delen ;).













16 opmerkingen:

  1. Oh, post is altijd zo fijn en zeker lekker lange brieven. Ik schreef er laatst ook eentje aan een hele lieve dame. Moet ik echt vaker doen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik voelde me als een kind zo blij met die brief. Heb ook meteen alles uit mijn handen laten vallen en pas weer uren later opgepakt. Maar heb ook lekker zitten te whatsappen met een vriendin ;). Daar kon ik deze week niet life naar toe, hopelijk volgende week helemaal opgeknapt. Knuff!
      Ennuh wat verderop hier heb ik al kunnen lezen naar wie die lange brief is gegaan ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat hangen er gezellige dingetjes aan jouw takken. Dan vergeten we het rolluik meteen hoor! alles goed met je? lieve groet kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja terwijl ik de blogpost aan het typen was bedacht ik me dat ik wel effe de kabouter en het hartje in mijn takken kon showen. Ja ik kan er eigenlijk nooit een mooie foto van maken omdat ie tegen het raam hangt.
      Vanmorgen vroeg dacht ik bij het wakker worden, yes ik ben er vanaf! Maar vervolgens weer niezen en snotteren, dus nee ben er nog niet vanaf. Maar ik mag niet klagen ik ben al heel lang niet meer zo verkouden geweest of de griep gehad schreef ze al niezend vanuit bed na nog een uurtje geslapen te hebben. Kon nog wel langer slapen, maar de andere nachten zo slecht in slaap gekomen dus dat doe ik niet meer. Knuff!

      Verwijderen
  3. post is altijd zoooooo fijn, zeker als het zo leuk is als dit !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa leuke post is inderdaad altijd fijn. Kwam gisteren nog je envelop tegen in de la (moest hoognodig opruimen met kerst en heb eea in laden gesmeten die ik binnenkort weer eens op orde ga brengen ;)) zo'n mooie envelop en zo'n leuke dingetjes zag ik er weer in :D. Ik werd er weer helemaal happy van! Knuff!

      Verwijderen
  4. Oh die postzegelkaart is leuk zeg!!!
    Heerlijk, die post. Geniet er maar lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is die hè?! Ik hoop dat de postzegel verzamelende Postcrosser er ook happy van wordt ;). Maar dat zal zekers wel, ik zag er een aantal tussen zijn favorieten staan. Verder wilde hij graag kaarten van de omgeving, maar daar heb ik er niet veel van en deze wel en heb geschreven over de reis die hij kan maken door Nederland met de molen, koe en wintertaferelen op de postzegels, bloemen in Duitsland, vogels in België, kastelen in Italië, design interieur in Zwitserland en vissen in Singapore :p hihihi. Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  5. Oh leuk he zo'n handgeschreven brief!! Heb jij dat ook, dat je zo'n brief wel 2 of drie keer leest? Ik kreeg er laatst een van Mim, zo leuk! Is ook een voornemen voor 2013: meer handgeschreven brieven schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat leuk MiM schreef er net ook over ;). Wat leuk dat je er eentje van haar hebt gekregen. Ja ik ga er zelf zekers ook meer van schrijven...alleen tijd vinden hè. Ik heb zoveel achterstallige klusjes, maaksels liggen, dus ik kan het hele jaar wel vullen met creativiteit en leuke post :D hihihi whahaha.
      Ja ga de brief zekers nog een keer en nog een keer lezen ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Ja er gaat niets boven een handgeschreven brief/kaart! Maar het lijkt nu bijna bijzonder te worden,door al de computers..jammer. Maar jij boft je hebt een prachtige gekregen! Genieten dus,Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je hebt helemaal gelijk. Kaarten krijg ik nog steeds wel ook voor postcrossing en blogpost maar meestal alleen met verjaardagen ;).
      Maar een handgeschreven brief is toch megalang geleden...
      Maar och mailen is ook mooi, want als ik denk aan die tijd dat ik nog niet mailde, schreef ik ook geen brieven meer dusss dat is toch wel mooi om op die manier contact te hebben. Maar urenlang bellen kan ik ook nog steeds ;) hihihi alleen heeft niet iedereen meer een vaste telefoon...
      Zoefff ik ga wat doen, warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  7. Hihi ik vind het erg leuk dat je blij bent met mijn brief. Ik had ineens geen zin meer om te mailen dus dacht: ik schrijf een brief! Veel leuker! Vond het ook super leuk om weer te doen. Knufff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja een hele goede zet van je. En zoals je gezien hebt had ik meteen zin om een brief terug te schrijven ;). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...