dinsdag 8 januari 2013

Leuke post en vol verwachting klopt mijn hart ;)

Oh het jaar is pas een paar dagen oud en ik word weer lekker verwend door lieve blogsters.

Ik kreeg gisteren al een leuke en overvolle envelop uit België van Els, van het blog 'Dingen die fijn zijn'.
Ze stuurde me een paar zelfmaak ideetjes pagina's van de Libelle, met allemaal engelen knutsels en ook ander lief en leuks in de envelop. Zo lief én met de groetjes aan de postbode ;).

En net lag er een prachtige engelenkaart tussen de reclame, ik krijg de kaart niet mooi op de foto maar heb hem dan ook gemaakt op onze slaapkamer met licht aan. Ik kreeg de kaart van Janina van het blog 'Elke dag zaterdag'. Dankjewel lieve Janina ik vind haar prachtig!

Verder ben ik al een week in afwachting van een envelop van Sil waar ik een swap mee deed. Ze had al eens eerder aangegeven dat ze graag een van mijn edelsteen creaties/orgonite engeltjes wilde. Die van mij heeft ze voor de kerst ontvangen en die van haar is blijkbaar weer bij haar thuis bezorgd...whahaha...nou ja beter dat als bij een buurvrouw verderop in de straat die ik helemaal niet ken...ik ken alleen maar de naaste buren en we wonen in een straat met wel 80 huisnummers ;).
Kijk maar alvast hier eens naar de blogpost van Sil over mijn swap.
Ik zie net ook dat Sil een leuke engelen Give Away heeft (en vergeet de mijne niet ;)).

Oh ja er is ook nog post van mijn lieve...uhm onze lieve ;) Tante Jannie onderweg las ik in mijn mail. Spannend...leuke post ontvangen is altijd leuk.

Gisteren ook twee Postcrossing kaarten gekregen, niet echt mijn soort kaarten, multiviews.
Maar ik mag niet klagen, ik heb al enorm veel leuke kaarten ontvangen via Postcrossing.
En natuurlijk ook verstuurd, ik ben altijd blij als ik een hele lijst met favorieten zie want heb tig ansichtkaarten om uit te kiezen en ik vind het een sport om een passende kaart te vinden waar ik ze een plezier mee doe.


Warme creatieve groetjes van een snipverkouden Susan ;)





12 opmerkingen:

  1. Oh ja ik krijg ook nog leuke post van Poekie, valt me opeens in. Oh wat ben ik toch een bofferd :). Knuffeltjes aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha je kan wel een postkantoor beginnen zo! Wel ontzettend leuk al die post! Knufff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij! Heerlijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik al die engelen dingen zag kon ik niet anders dan aan jou denken, bij wie past dat nu beter dan bij jou!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, je bent echt druk met dat swappen en postcrossing! Ik heb hetzelfde probleem als jij hebt met Bloglovin, ik krijg het niet meer via de e-mail, maar dat schreef ik al als reactie op mijn blog. We blijven elkaar gewoon zo maar in de gaten houden toch? Veel groetjes, Famke
    Oh ja, beterschap met je verkoudheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat enorm leuk allemaal post daar kun je zo van genieten, en voor jou een wegmetdeverkoudheidknuf

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar word je echt vrolijk van hè? Heerlijk! Geniet van al het moois... X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk zo verwend te worden met post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heerlijk al die Post!
    Dat fleurt de grijze januari maand op.
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh heerlijk. Om vrolijk van te worden. Kan je wel gebruiken tijdens deze grijze en donkere winterdagen hé. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...