zondag 2 december 2012

Dag 353 - Gevleugeld Hart Stempel

Het is vandaag dag 353 en de laatste loodjes beginnen zwaar te wegen.
In het begin van het 365 dagen project moest ik er echt even inkomen en zat ik ook nog eens midden in de feestdagen tijd.
Afgelopen week heb ik weiniger tijd gehad om creatief te zijn en dan merk je dat er een beetje de klad in komt.
Ik had dan ook vandaag helemaal geen zin om iets te maken, maar opeens kreeg ik toch zin om een stempel te maken.
Ik heb een gevleugeld hart gemaakt, niet zelf getekend hoor ;). Maar zelf overgetrokken vanaf mijn telefoon, heel voorzichtig...

Nog een hele fijne zondag allemaal, morgen zal ik kringloop finds delen want ik ga met mijn dochter naar Maastricht, hebben een tandarts afspraak en gaan daarvoor even samen shoppen. Dus echt tijd om creatief te zijn heb ik niet :p.

Ik merk toch wel dat ik blij zal zijn als de 365 dagen erop zitten. In het begin was het nog een 'wat moet ik maken' en dat is al heel lang 'wat zal ik maken'...
En natuurlijk zijn er ook echt wel dagen geweest dat ik niet creatief ben geweest, bijvoorbeeld toen we op vakantie zijn geweest met de Mini (Classic Mini) of dat ik een 'creatieve' foto heb gemaakt in het bos of van een kringloop find :).
Het is mijn eigen project met mijn eigen regels...en ik had me voorgenomen niet te streng op mezelf te zijn. Ik ben trots op mezelf voor wat ik allemaal heb bereikt.
Zeer zeker ook dankzij jullie lieve reacties die me motiveerden en de inspiratie die ik weer op jullie blogs vond. Dank je wel daarvoor <3.


Warme creatieve groetjes van Susan


Ps. Nog een foto bij de afdruk van de Crown-Y stempel die ik afgelopen week voor Jenneke maakte.



6 opmerkingen:

  1. Inderdaad, je mag trots zijn op wat je allemaal hebt gedaan. Ik vind het knap dat je het zo volhoudt! Als het als een verplichting gaat voelen bereik je het tegenovergestelde resultaat van wat je wilde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Maastricht met je dochter morgen, ik hoop dat je leuke dingen vindt in de kringloopwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier morgen bij de kringloop! En ja... ik zal ook blij zijn als mijn 366 dagen fotoproject erop zit, het wordt inderdaad steeds moeilijker iets te bedenken! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een prachtige stempel! En wat betreft je 365 dagen project: het is inderdaad JOUW project met JOUW regels. Ik vind het sowieso dapper dat je zo'n project aan durft :P Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gevleugeld hart! Heel erg mooi gemaakt. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier weer jullie reacties van de week gelezen met heel veel plezier.
    Een speciaal dankjewel aan koningin Stempel MiM voor de complimenten op mijn gevleugeld hart stempel. Ja ik ben er ook weer heel blij mee :).
    En ja Tante Jannie zo was het toch vol te houden, alhoewel ik er geen moeite voor heb moeten doen hoor...het voelde niet als volhouden...ik zou bijna zeggen...ik doe het zo nog een keer, maar dan toch liever anders :p.
    @LTC tsja het doel was voor mezelf dat ik iets volhield...dus dag in dag uit iets doen...en niet afhaken zoals met buikspieroefeningen doen of andere dimgen die een mens zich kan voornemen...dus vandaar is het toch iets wat ik wilde bereiken, volhouden...en ik ben heel trots op mezelf dat ik niet tveel smoesjes heb verzonnen en toch bijna iedere dag ook echt creatief ben geweeest ;).
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...