vrijdag 20 juli 2012

Dag 218 - De elfenwereld een beetje mooier kleuren

Ik ben net terug uit het bos, the natural habitat van de elfen en opeens kreeg ik de ingeving al wandelend door het bos om wat dingen mee te nemen die op mijn pad kwamen.

Op de heenweg had ik al op de stoep een leeg ei zien liggen en hoopte van harte dat het nog heel zou zijn als ik weer terug uit het bos was (gelukkig was dat zo, anders had ik geen foto kunnen maken ;)).

Maar okay terug in het bos...het was en ís aan het regenen en met een open mind verder gewandeld. Deze keer een kleinere ronde vanwege de regen en de modder én omdat ik mijn energie nog nodig heb om wat werk in huis te doen, heb gisteren twee wasmachines gedraaid veelal met was voor mijn 19 jarige dochter die maandag op vakantie gaat en nu een aantal dagen bij haar vriend is. Vandaag wil ik haar spullen gaan strijken, ik doe al jaren de strijk niet meer voor haar en wil het deze keer wel doen, gewoon een lieve geste zodat ze straks als ze een paar uurtjes thuis is. Gestreken was in haar koffer kan inpakken.

Maar ik merk dat ik ben afgedwaald hihi, ja Noofs mij gebeurd dat ook regelmatig hoor, dat komt als je veel te vertellen hebt ;). Ik kreeg dus het gevoel dat ik een bepaalde weg moest inslaan en terug op huis moest gaan en waarempel daar lag een of ander metalen rond ding (volgens mij iets van een brommer), leek me wel grappig en wat verderop lag een bierdopje...die gaat ook mee...wat kleur erbij en thuis ligt er nog eentje van een ander uitstapje en ik heb meteen twee vliegen in één klap. Ik maak het bos schoner en ik maak mijn elfentuin ook mooier.

Oops dochter komt thuis, dacht dat die pas vanavond kwam, tsja nog geen strijk gedaan hihi.
Nou ja dan maar effe heel snel verder, bloemetjes heb ik ook nog geplukt...heb ik in een glaasje gedaan waar het voetje van stuk was en tada ik heb het allemaal een beetje fleuriger gemaakt zodat de elfjes zich nog meer thuis voelen in de elfentuin. Met ei! In dat brommerding ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

5 opmerkingen:

  1. Oh, het bos is altijd fijn hé, zelfs met regen!
    Je tuintje wordt alleen maar mooier!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het bos is the magical wood! Ik word daar heel blij van, kom er eigenlijk nog te weinig maar geniet volop als ik er ben.
      Ja hè, zo heb ik meteen een goede bestemming voor dat kristallen glaasje waar de voet van afgebroken was en krijgen de elfjes bloemetjes net zoals in hun natural habitat :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Hey die Sil ik vond wandelen op een gegeven moment ook niet meer leuk, als klein kind wel maar later omdat het een verplichting was niet meer. Maar mijn vader vind het dan ook leuk om door velden te lopen, over prikkeldraad heen te klimmen etc etc en ja dat vind je als tiener dus niet leuk. Moest ook schutkleren dragen in de kleuren van het bos en welk meisje vind dat nog allemaal leuk?! Ik niet dus. Maar mijn liefde voor het bos is gelukkig al jarenlang weer terug. Ik merk wel als we bijvoorbeeld door den vreemde rijden en loofbossen daar gaat mijn hart van zingen, maar dennenbossen daar heb ik dus helemaal niks mee. Jammergenoeg houd manlief niet van wandelen, dus meestal kom ik alleen in het bos hier vlakbij op loopafstand. Maar geloof me ik geniet er dubbel en dwars van lief bosmeisje ;). Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...