zondag 1 juli 2012

Dag 198 + 199 - Classic Mini Cooper weekend in Duitsland

Dag lieverds, jullie zullen gisteren een blogpost van mij gemist hebben. We zijn een weekendje weggeweest naar Duitsland, naar de Braunschweiger Mini Tage. We gaan er al enkele jaren heen, hebben vorig jaar gemist omdat we ons verkeken hadden op de datum (kwamen er op de zaterdagmiddag van het bewuste weekend achter en tsja dat is een beetje laat om nog helemaal zo'n eind te rijden).
Waren dit jaar bijna weer niet gegaan omdat we geen Mini klaar hadden (de Mini waar we mee naar Hongarije zijn geweest zal de komende jaren niet gebruikt kunnen worden omdat hij gerestaureerd moet worden :().
Ik ben van mening dat je alleen met een Mini naar een Mini Meeting kan, maar omdat we iemand van de organiserende club al beloofd hadden dat we dit jaar toch echt wel weer kwamen hebben we contact opgenomen en zijn we dus met ons Polo'tje gegaan.

Het was weer een geweldig weekend, de organiserende club, die Braunschweiger Mini Löwe, maken er een prachtig weekend van met hun tomeloze inzet. Er waren dit weekend 271 Mini's in totaal, inclusief dagbezoekers, 218 die campeerden...

Ik geef jullie in deze collage een kleine impressie van enkele Mini's die ik gefotografeerd heb (+inzittenden ;)) én van een tekening/zendala waar ik aan bezig ben...gisteren en eergisteren heb ik daar wat aan gekleurd/getekend/gedoodled ;)...
Vandaag (zondag) zijn we op weg terug naar huis en hopen tegen een uur of vier thuis te zijn (jullie zien dat vanzelf als mijn blogpost is gepost...dan heb ik weer Wifi ter beschikking;)).

Ik zie trouwens dat ik morgen op post 200 zit, wel grappig met mijn lopende Give Away, ik weet niet of ik ondertussen al op de 50 volgers zit...zal ik vanavond of zo kunnen zien...ik ben benieuwd of ik dinsdag bekend mag maken wie gewonnen heeft of dat we allemaal nog even geduld moeten hebben.


Warme creatieve groetjes van Susan

7 opmerkingen:

  1. Mmm deze blogpost is echt niet al om kwart voor twee gepost. Want we zijn nu een half uurtje of zo thuis. Altijd fijn als je weer veilig thuis bent :).
    Ik zie dat de teller nog op 49 leden staat, we zullen even afwachten, hij loopt zowiezo tot dinsdag 3 juli zodat de trouwe volgers ook alle kans krijgen om mee te doen. Dus hou je van roze en zou je wel een roze rozekwarts ketting met knalroze howliet om je nek willen...kijk dan even naar de blogpost van een 6 tal dagen terug.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb daar net gereageerd, gelukkig kan ik nog meedoen?!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Ineke ja hoor de Give Away loopt nog gewoon tot en met vanavond. De 50 volgers zijn bereikt dus morgen mag ik bekend maken wie er gewonnen heeft. Maar ik zag dat je al eerder een berichtje hebt gepost dat je wilt meedoen ;). Ik ben idd vergeten te vragen naar mailadres, van diegenen die meedoen en geen blog hebben, maar de meesten hebben een blog dus dat komt wel goed. Warme creatieve groetjes van Susan die net lekker uitgeslapen heeft want tsja die Mini weekends zijn niet goed voor de nachtrust, zaterdagnacht heeft het ook nog eens flink gedonderd daar (onweer-bliksem), mogen blij zijn dat alles goed gegaan is. Hoorde op het Duitse nieuws onderweg naar huis dat er op andere plaatsen flink schade was en gewonden waren.

      Verwijderen
  3. Tada 50!!!!

    Leuk joh!!
    En dat ziet er tof uit! al die mini,s!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yess idd de teller staat op 50 :)!!!
      En ja dat is echt wel leuk hoor al die Mini's bij elkaar. Ik heb er bewust voor gekozen om de nummerborden van de Mini's niet erbij te fotograferen. Maar heb weer hele mooie Mini's gezien!
      Morgen is de uitslag van de Give Away, vandaag hebben nog mensen de kans om te reageren...wel alleen volgers (kan ik tenminste ook contact met ze opnemen ;)). Groetjesss!

      Verwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit, al die mini's! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat was het ook!! Zijn net ook met vrienden naar onze Mini in wording gaan kijken en zij vond de Mini super leuk...ja het zijn en blijven leuke autootjes. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...