dinsdag 3 juli 2012

Dag 201 - Poging tot notitieboek bekleden

Tsja vandaag weer eens een poging tot foto ;).
Ik ben vandaag eigenlijk zo'n beetje de hele dag de hort op geweest, vanmorgen een aantal uurtjes bij een jarige vriendin op bezoek geweest en haar een zelfgemaakte ketting kado gegeven (heb ik al wat langer geleden gemaakt gehad vóór mijn 365 dagen project) en daarna nog naar de Action geweest, naar de witte boekenhandel én naar de markt voor stof, oh ja en nog naar de kringloop (nou ja tweedehands kledingzaak). Eigenlijk overal niets gekocht wat de moeite waard is om te delen.

Ik wilde eigenlijk voor mijn stiefdochter die pas jarig geweest is een notitieboek maken met een mooie toepasselijke kaart op, maar het wilde niet goed lukken en op een of andere manier liet het vilt iedere keer los en wat te kort afgeknipt dus maar wasknijpers genomen zodat de lijm goed kon drogen...tsja en ik had op dat moment nog zo'n 3 kwartier de tijd voordat we zouden gaan...komt mijn man opeens op het idee om naar de Media Markt te gaan...tsja en dan wordt het niks meer...dus snel dan maar een leuke kaart uitgezocht en in de auto gesprongen.

Zoals het er nu naar uitziet is ze er beter af dat ze alleen een envelopje met geld heeft gekregen met een hele leuke kaart ipv een notitieboek met geld erin ;).
Ik heb net de wasknijpers eraf gehaald maar die hebben toch wat afdrukken achter gelaten, dat wordt dus daar nog een of ander kantje of lintje overheen doen om de boel te camoufleren.


Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

  1. Jammer he, als iets niet lukt zoals je hoopte....maar gelukkig staat er genoeg prachtigs op je blog wat helemaal gelukt is! (en het notitieboek pak je gewoon een andere keer weer op ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is verder wel goed gelukt en met een of ander lintje of kantje verdwijnen die plekjes waar de wasknijper afdrukken als sneeuw voor de zon. Maar ja had hem graag afgekregen als kadootje, och ja komt er nu een andere kaart op. Heb nog een bijpassende Mini kaart en dan kan ik er vast en zeker weer iemand anders blij mee maken ;).
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...