vrijdag 6 juli 2012

Dag 204 - Sneakpeak - Creatieve vondst uit mijn kinderjaren en Stilleven

Vandaag deel ik met jullie deze collage.
Ik kan nog niet laten zien wat ik vandaag gemaakt heb, wel een sneakpeak bovenaan rechts.

Daarnaast een foto van een reclame uit een huis en aan huisblaadje. Vond hem zo prachtig, was van een of andere afvalmethode/kliniek... Eronder nog eens ;).

Links ernaast een stilleven op de tuintafel, bloemen die ik van de week geplukt heb in de paarse vaas/kan, daarvoor witte roosjes van takken die ik gisteren in de tuin gesnoeid heb en rode besjes (?) wiemelen noemen we ze in het maastrichts...op een oud schaaltje, uit de tuin.

En onderaan mijn creatieve vondst uit mijn kinderjaren. Ik had iets nodig om lijm uit te smeren en was aan het zoeken tussen mijn kwasten in de verflade en zag opeens wasco uit mijn jeugd, nog in het doosje, niet meer helemaal kompleet ;) en nog meer wasco's van een betere kwaliteit ook uit mijn jeugd, bewaard in een kartonnen sigarendoosje van mijn vader. Ik is er happy mee.

Hopelijk is diegene waar de sneakpeak creatie voor is er ook blij mee. Maar och daar hoef ik eigenlijk geen moment aan te twijfelen, dat zit wel snor.


Warme creatieve groetjes van Susan die nu even lekker zit uit te rusten, net nog flink aan de poets geweest...nu mag het weer vuil worden ;).

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik moest nog aan je denken, ben gisteren gezellig naar de film geweest. 21 Jumpstreet! Ik heb in tijden niet meer zo gelachen! Echt een aanrader! Fijn weekend! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief dat je aan mij moest denken. Heb net eens effe op de Imdb app gekeken naar de trailer en wat een leuke film! Die gaan we onthouden :).
      Jij ook een fijn weekend! Warme groetjes en dikke knuffels van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...