maandag 2 juli 2012

Dag 200 - Natuurschoon én Notitieboek bekleed

Zo vandaag ben ik weer eens gaan wandelen in het bos en onderweg erheen en op de terugweg kwam ik zoveel natuurschoon tegen dat ik dat toch echt wel even met jullie delen wilde, vooral omdat ik zoiets had van "mmm ik weet niet of ik vandaag nog wat creatiefs ga maken"...er moet natuurlijk ook weer heel wat opgeruimd worden na een weekendje camperen.

Maar er lag nog een notitieboek om af te maken, ik was er al aan begonnen een aantal weken geleden, maar de plaksel die ik had gebruikt was zichtbaar door het stof heen. Nu heb ik hem net toch maar afgemaakt en heb het opgelost door er een stuk kant overheen te plakken. En om toch nog even in het thema van het weekend te blijven mét Classic Mini Coopers erop :).


Vandaag is dag 200, wow best knap van mezelf, al 200 dagen creatief! Morgen is de uitslag van de Give Away, was niet zo gepland dat hij rond dag 200 zou zijn, maar wel heel leuk. Nog een paar uurtjes de tijd voor diegenen die nog niet hebben gereageerd (snap heel goed dat er natuurlijk onder jullie wat dames zitten die niks met roze of niks met roze kettingen hebben en daarom niet meedoen ;)).


Warme creatieve groetjes van Susan

8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's en je notitie boek is heel erg mooi geworden!

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ineke, ik ben er ook heel tevreden over. Was me wel aan het bedenken of dat kantje wel bij de camouflage stof pastte, maar past prima ;). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. (ik ben idd niet zo van het roze :)
    Wel van roze bloemen hoor, of geel of paars en rood. Je bent veel moois tegen gekomen. Fijn is dat he die natuur die zo goed z'n best doet!
    Het kant ziet er mooi uit op je boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey girl had al zo'n vermoeden dat jij een van hun was hihi. Wie weet de volgende meer wel iets naar jouw gading...
      Ja de natuur doet prachtig zijn werk hè, ik heb er van genoten! En met het resultaat van het notitieboekje ben ik ook heel blij:). Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  3. Wat een pracht brengt de natuur toch voort! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo fijn hé, gewoon gaan wandelen en dan gratis en voor niets zo veel moois zien! Genieten maar!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...