maandag 14 mei 2012

Dag 151 - Lepidoliet Draak

Vandaag heb ik weer creaties met glasheldere giethars gemaakt, de engeltjes zitten nog in de mallen dus nu alleen een foto van de lepidoliet draak.

Ik heb vorige week zondag wat lepidoliet op de edelstenenbeurs gekocht en nu heb ik die vandaag in stukken geslagen en verwerkt in deze draak en drie engeltjes.

Toen ik vandaag de beschrijving las van de werking van de lepidoliet had ik meteen zoiets 'nu snap ik waarom die steen me zo aansprak' ;).

De werking heb ik nu gekopieerd van http://www.edelstenenenmineralen.nl/lepidoliet.html
Zelf had ik het gelezen in mijn boek; De Kristallengids van Judy Hall.

Lepidoliet werkt beschermend, kalmerend en reinigend. De steen stimuleert onafhankelijkheid en het stellen, concentreren op en verwezenlijken van doelen en stimuleert hiermee persoonlijke groei. Lepidoliet stimuleert ook rationeel en analytisch denken, concentratie, objectiviteit en helpt hiermee om beslissingen te nemen. De steen bevordert innerlijke rust en helpt beperkende gedrag- en denkpatronen doorbreken. Het gaat negativisme, depressie, stress, afhankelijkheid, dwanggedachten en wanhoop tegen en helpt bij mensen met anorexia, bipolaire stoornissen en verslavingen. Het helpt je eigen grenzen beschermen tegen negatieve invloeden van buitenaf en beschermt tegen elektromagnetische straling (computers, mobiele telefoons, etc.). De steen helpt bij astraal reizen en contact maken met vorige levens. Fysiek helpt lepidoliet bij slaapstoornissen, zenuwpijn, ischias, gewrichtsklachten, allergieën, epilepsie en de ziekte van Alzheimer. De steen werkt ontgiftend en heeft een positieve invloed op het immuunsysteem.


Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

  1. Als die steen echt zo goed werk verricht, moet ik er een halen, toch maar even naar dat ene winkeltje hier in de stad. Dank je wel!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat je een mooie lepidoliet steen vind in dat ene winkeltje ;).
      En altijd even kijken welke steen je aanspreekt, vaker is dat net een steen die je goed kan gebruiken op dat moment. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...