vrijdag 4 mei 2012

Dag 141 - Notitieboek bekleed nav YouTube filmpje Marijke van Ooijen

Zo ik heb mijn notitieboek af dat ik naar aanleiding van een YouTube filmpje heb gemaakt van een blog dat ik volg van Marijke van Ooijen.

Een heel leuk filmpje en ziet er harstikke makkelijk uit. Een kind kan de was doen, maar het was toch nog genoeg werk.
Allereerst een bijpassend stofje te vinden bij de kaart.
Dan op zoek naar nog andere stofjes maar vond die niet, ik had wel nog een kanten band maar dat vond ik net wat teveel van het goede. Dus heb ik het eenvoudig gehouden.
Wel nog een leuk gehaakt bloemetje gevonden en lint wat erbij past en zie hier mijn allereerste gepimpte notitieboek ;).

Ik had graag het YouTube filmpje erbij willen invoegen, maar vanuit mijn telefoon gaat dat niet echt daarom de link naar het blog van Marijke van Ooijen met de desbetreffende blogpost; http://marijkevanooijen.blogspot.com/2012/05/workshopje-van-een-boekje-bekleden.html?m=1.

Oh ja als je zelf ook aan de slag gaat en je stuurt haar een foto dan kun je zelfs wat vinden.
Nu zal mijn Classic Mini Cooper boekje niet echt een prijswinnend ontwerp zijn, het is natuurlijk veel eenvoudiger als andere boekjes die ik al gezien heb, maar wie weet leef ik me morgen wel helemaal uit (mmm ligt even aan de plannen voor dit weekend ;)). Als jullie meedoen, zet dan hier ook even een berichtje...kan ik spieken :p.

Warme creatieve groetjes van Susan

5 opmerkingen:

  1. ' zelfs wat vinden' = ' zelfs wat winnen'
    Ik kom niet vanuit mijn telefoon in het scherm om het aan te passen. Normaal is dat geen probleem, maar vanavond wil hij niet ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd die telefoon-onhandigheden! Soms wil ik het ding door het raam gooien, maar daarvoor zou ik hem teveel missen... Leuk geworden, je notebook! Dat bloemetje maakt het helemaal af! Super-crea van jou weer! Complimenten. Fijne zaterdag! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel MiM zelfs manlief vond hem mooi en dat wil nog wel wat zeggen als hij dat ook gewoon zegt hihi. Maar ja met een Classic Mini Cooper erop is dat voor hem altijd mooi ;).
      Nou ik ben superblij met mijn iPhone hoor en heb niet de behoefte hem uit het raam te gooien ;). Ik heb echt jarenlang (5,5 jaar) een Nokia gehad die toen al 2 jaar oud was en toen ik zag wat de iPhone allemaal kon ben ik toch eindelijk eens overgestapt and I Love it!
      Ben zo blij dat ik mijn posts vanaf mijn telefoon kan doen zonder er speciaal de computer voor aan te zetten. Knuffies, we zijn lekker op sjiep ;)

      Verwijderen
  3. Hay Susan,


    Wat een toffe boekjes heb je gemaakt!
    Grappig dat mijn filmpje zoveel mensen inspireert!

    Vergeet niet een kiekje van je boekje op te sturen,
    misschien is jouw boekje wel de mooiste!

    Lieve groeten,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marijke leuk dat je hier ook even voorbij komt. Ja ga ik zekers nog doen. Ik herinnerde me gisteren dat ik dat nog wilde doen. De dagen vliegen hier voorbij. Ga vandaag lekker shoppen met mijn vader op het boekenfestijn in Maastricht. Nu deze keer met een heel andere insteek, normaal richt ik me alleen op spirituele boeken en nu zal ik eerder te vinden zijn op de crea afdeling kijken of ik wat leuks kan scoren.
      Ja ik vinf het helemaal super om die boekjes te versieren en beb allerlei ideëen in mijn hoofd, maar tijd hebben...mmm dat is nog iets waar ik naar op zoek ben ;). Warme creatieve groetjes van Susan die benieuwd is of iemand anders ook nog geïnspireerd is geraakt en ook aan de slag gaat met het bekleden van boekjes.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...