zondag 6 mei 2012

Dag 143 - Notitieboek in de maak

Vandaag heb ik pas in de avond pas tijd gehad, gemaakt om creatie te zijn. Alleen heb ik vandaag andere lijm gebruikt omdat de andere lijm ver op is, maar deze droogt niet zo snel. Dus ga ik er morgen aan verder. De zuurstokroze kant is de achterkant en de ruitjes stof wordt de voorkant.

Vanmorgen was ik al om 5.35uur wakker, klaarwakker, en kwam niet meer terug in slaap. Rond een uur of zeven had ik het helemaal gehad (ik had de wekker om kwart over negen staan en wilde toch echt nog wat slapen, maar dat lukte van geen kant) en ben toen maar op Facebook gegaan. En wat bleek ik was niet de enige die daar last van had, een goede vriendin van me had hetzelfde en een paar van haar faceboek vriendinnen ook.
Ik ging even verder surfen op facebook en zag toen bij foto's staan dat het volle maan was. Ik had al zo'n vermoeden dat er weer wat in de lucht moest hangen omdat meerdere mensen hetzelfde probleem hadden.
Het bleek zelfs super maan te zijn...en later bleek ook dat rond die tijd een mega grote meditatie aan de gang was wereldwijd en tsja op zo'n momenten merk ik toch dat ik gevoeliger aan het worden ben.

Maar okay uiteindelijk om half negen nog eens een poging gaan wagen (de wekker afgezet, want we wilden naar de edelstenenbeurs in Heerlen, maar ik wilde ook nog wat slapen en had besloten dat ik er echt niet als eerste hoefde te zijn ;)) en heb tot kwart over tien nog lekker geslapen, daarna lekker op mijn gemak gedouched en daarna de auto in gestapt. Aldaar eerst nog met een paar vriendinnen staan te kletsen en daarna gaan rondlopen.

Eerst nog met ons vieren gekeken naar het ontwerp wat een lieve edelstenenvrouwtje voor mij gemaakt had bij een Sugiliet steen die ik haar gegeven had om er voor mij een hanger van te maken. Het is wat heel aparts geworden, ze gaat hem nog afwerken (wilde eerst mijn goedkeuring) en dan krijg ik hem binnenkort.

Verder nog op bezoek geweest bij een vriendin, daarna nog even bij de buurvrouw, dus de dag is voorbij gevlogen.

Maar toch wat creatiefs gedaan, gelukkig heb ik nu niet meer zoiets van ik 'moet' nog wat doen...maar meer van ik 'wil' nog wat doen.

Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

  1. Dat was een volle dag! jammer dat ik die maan gemist heb... Had hem wel willen zien... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja best wel en een lange dag ;). Maar wel een mooie ring gekocht en nog een mandje met stenen (mmm ben de naam kwijt hihi). Ja die maan heb ik niet gezien hoor alleen dus ervan wakker gelegen, nu weet ik niet of dat van de volle maan was of van de energie van de mega meditatie die gaande was...ik neem aan het eerste. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...