dinsdag 24 april 2012

Dag 131 - Engelen Oorbellen en Mini Cooper Hangers

Engelen Oorbellen en Mini Coopers Hangers
Vandaag heb ik twee paar Engelen Oorbellen gemaakt.

Ik heb onlangs een paar oorbellen gemaakt voor een reiki vriendin die ze vandaag van me heeft gekocht en omdat ik ze zelf ook zo leuk vond, heb ik ze vanmorgen ook voor mezelf gemaakt.
Bovenaan links met voornaamlijk paarse fluoriet en met amethist...met een klein kroontje <3 en rechts een paar met veelal groene fluoriet met rozenkwarts...goed voor mijn hartchakra :D.

De andere oorbellen heb ik vandaag ook op mijn blog An Angel Each Day gedeeld met een ander paar die ik vandaag ook heb verkocht aan een ander reiki kennisje (goede vriendin van mijn moeder).

Vanavond heb ik zitten knippen in Mini Magazines en hier zie je twee foto lijstjes waar ik alvast een afbeelding in heb gedaan. Ik moet ze natuurlijk nog verder bewerken met Diamond Glaze ;).

Warme creatieve groetjes van Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...