vrijdag 13 april 2012

Dag 120 - Inspiratie ipv Creatie

Vandaag ben ik met vanalles en nog wat bezig geweest.
Nu moet je niet denken dat ik zo veel heb gedaan, heb wel een was gedraaid, was gevouwen, gesurfd over het wereld wijde web, gemarktplaatst, gekookt...

Omdat ik gisteren die prachtige jurk heb gekocht voor de Elf Fantasy Fair heb ik een nieuw probleem erbij.
Ik draag altijd schoudertassen, maar ja dat past niet bij zo'n jurk. Dus op zoek geweest naar een handtas.

Die bordeauxrode zou natuurlijk prachtig zijn voor erbij, maar die is niet te koop, dat is meer een voorbeeld.
Die prachtige witte is wel te koop, maar niet bijpassend. Maar daar kan ik wel zo'n zelfde hengsel van overnemen :D.

En de afbeelding onderaan is van een boek wat ik eens gekocht heb om er een tas van te maken, maar dat is vrij kort dag, vooral dat het er nog eens in zou kunnen zitten dat ik komende week een paar dagen van huis ben ivm de begrafenis van mijn ex-vriend.

Verder ben ik ook bezig geweest voor een andere hoepel, eigenlijk is die van mij wat te kort en denkelijk niet breed genoeg, dus of ik ga hem langer maken of ik moet nog een andere op de kop tikken die breder is (die van mij is ongeveer 2.50m).

Dus ben wel creatief in mijn hoofd geweest om vanalles om de jurk heen en onder ;) te bedenken, maar heb niks gemaakt...maar morgen is weer een dag :D.

Warme creatieve groetjes van Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...