donderdag 5 april 2012

Dag 112 - Classic Mini Cooper Hanger / Classic Mini Cooper Pendant

Classic Mini Cooper Hanger 
Classic Mini Cooper Pendant
Vandaag heb ik niet veel tijd gehad om creatief te zijn.
Ben eerst vanmorgen gaan wandelen in het bos, ik wil nu toch wel aanhouden om minimaal drie keer per week een wandeling door het bos te maken in het kader van meer bewegen (zie kringloop finds blogpost).

Daarna gezellig een paar vriendinnen op bezoek gehad, jammergenoeg kon eentje niet anders was het vier op een rij geweest of drie vliegen in een klap hihi.

Maar ik heb net wel even tijd gemaakt om aan de slag te gaan met de foto-lijstjes hangertjes die ik vandaag ontvangen heb alsmede wat nieuwe kralen en bedels. Ik is weer helemaal heppie ;).
Ik had ook ergens Diamond Glaze tubetjes gevonden, wilde het spul eerst eens uitproberen en had bij Judith gezien dat zij voor haar 365 dagen project, 365 scrabble tiles, werkte met Diamond Glaze.
Ook nog op Youtube een filmpje erover gezien. Heb net een Classic Mini Cooper hangertje gemaakt en ook net nog een andere maar die laat ik morgen nog wel zien, die moet nog drogen. Maar ga zekers nu een grotere verpakking Diamond Glaze aanschaffen, is mooi spul, deze zij eigenlijk samples en niet for resale...maar ik ben er blij mee.

Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

  1. Nu ben ik er snel bij, he? Hahahaha... Leuk die lijst-hangertjes! Ik ken dat spul niet, maar lijkt me erg leuk! Ziet ernaar uit dat je een leuke dag had. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jij is supersnel hihi. Ja was een gezellig dagje. En ik kende het spul ook nog niet, heb wel in de gauwigheid net gezien dat de tweede niet zo geweldig uitziet. Ik heb er een glitterlaag onder gedaan met sieradenlijm en ik denk dat het slimmer was geweest om die laag eerst te laten drogen. Och ja zo leer je het hè door fouten te maken. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...