dinsdag 10 april 2012

Dag 117 - Engelen Oorbellen voor Give Away An Angel Each Day

Zo ik heb net mijn Give Away gepost op mijn andere blog An Angel Each Day.
Gisteren realiseerde ik me opeens dat ik op dag 100 zat van mijn andere 365 dagen project.
Dus tijd voor een Give Away op dat blog :D.
Ik heb vanavond dan ook twee paar oorbellen gemaakt, Engelen oorbellen, om te vergeven.

Wil je kans maken, kijk dan even op mijn blogpost op dat blog.

Ik kan het natuurlijk niet laten om wat met sieraden en edelstenen te doen, dus vond een paar Engelen oorbellen dan ook wel geschikt om daar als Give Away te geven.
Nou ja eigenlijk twee dus ;).

An Angel Each Day - Give Away tot 23 april 2012

Meer Give Aways die op dit moment lopen zijn te vinden op mijn pagina Give Aways

De volgende blogs; Wonen met een hart - Ateljee de Kraal - Mamanon - Haakmuts - Met Hart&Ziel van Sil en nu ook An Angel Each Day, hebben allemaal een Give Away lopen.


Warme creatieve groetjes van Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...