donderdag 4 april 2013

Leuke Post tijd

Gisteren kreeg ik leuke post, maar omdat we op het punt stonden om naar de verjaardag van Tara te gaan, had ik geen tijd om het open te maken.

Nou ja ik had het wel kunnen openmaken, maar ik wilde het met aandacht doen, dus vanmiddag alles op mijn gemak uitgepakt en ervan genoten en natuurlijk foto's gemaakt.

Ik kreeg engelenpost van Moos, een kanten engeltje uit Polen. Dankjewel lieverd het is een mooitje en zo leuk zoals je haar op de mooie kaart hebt bevestigd. Knuff!

Én ik kreeg ook nog engelen post van Anouk, ze schreef 'bij het lezen van je blog kwamen deze spullen in mij naar boven!'
Lief hè?! Dankjewel Anouk voor al deze bijzondere engeltjes, zo leuk verpakt ook allemaal en die tekening op de envelop vind ik helemaal super!
Ga vooral ook eens op Anouk's blog kijken, is zo'n leuk blog, link onder haar naam ;).

Vandaag heb ik ook eindelijk tijd kunnen maken om de Bambi Give Away aan Multivroon te sturen en ben ik ook nog creatief geweest voor onze kleinzoon Jaxon.

Gisteren hebben we dan eindelijk een foto van hem op Facebook gespot, we hadden er vandaag op bezoek willen gaan, maar moeten nog even een paar daagjes geduld hebben.
Dan zal ik ook hier een foto van Jaxon delen alsmede mijn creatie die ik vandaag gemaakt heb dankzij de snailmail give away die ik bij Musjes kleurtjes heb gewonnen.
Dankjewel nog voor al jullie lieve reacties op mijn eerdere bericht.

Vandaag hebben we zelf ook een klein beetje feest, het is onze trouwdag, we zijn vandaag 6 jaar getrouwd maar doen er verder niets bijzonders aan.


Warme creatieve groetjes van Susan



7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie jubileum en kleinzoon! Ik hoop dat jullie snel met Jaxon kunnen knuffelen. Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke post!!! Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met jullie trouwdag !!
    leuke post
    en een kersverse kleinzoon
    whahahaha wat een FEEST !!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie trouwdag moppie!!!!

    Enne het engeltje .... wist meteen dat ze bij jou thuis hoorde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve post van Moos. En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...