dinsdag 27 mei 2014

Loslaten op dankbare dinsdag

Vandaag was het tijd om los te laten, dankbaar dat die moeilijke zware stressvolle tijd achter ons ligt. 
Papieren met mijn gevoelens, mijn frustraties, mijn verdriet maar ook mijn hoop gingen vandaag op in de vlammen. 
Het was tijd om het los te laten. 

Zo dankbaar ook wat het ons allemaal gebracht heeft die zware tijd. 
Ik heb er een leuke baan aan te danken, die ik met heel veel plezier doe. 
Onze relatie wordt met de dag hechter, maatjes met een sterke fundering. 
Het is niet altijd even makkelijk, maar het is zo de moeite waard om ervoor te vechten en vertrouwen te houden. 


Dit gebed wil ik even met jullie delen, ik vind het wel toepasselijk;

Ik vroeg om kracht,

en God gaf mij moeilijkheden om die te overstijgen. 

Ik vroeg om wijsheid,

en God gaf me problemen om me te leren die op te lossen.

Ik vroeg om voorspoed,

en God gaf me lastige mensen om ze te helpen. 

 Ik vroeg om gunsten,

en God gaf me gelegenheden. 

Ik kreeg niks, niets wat ik niet wilde

Ik kreeg alles, alles wat ik nodig had. 

Mijn gebed was beantwoord. 


Vandaag was een heerlijke dag, nou ja vamorgen op het werk vooral. Er heerste rust, een heerlijke energie. 
Ik maakte de mode met een missie blouse/shirt af, met in de kraag een tweedehands stukje kant...het stukje tweede kans ;). 
Vanmiddag was er vergadering in Arnhem en zo kon ze in ieder geval een blouse meenemen die klaar was en nog twee roze jurken die klaar waren waarvan ik er ook een gemaakt heb. 


Verder heb ik besloten om de lapjesdeken voor het werk helemaal 'Me' te maken. De harde kleuren gaan eruit, alleen retro lapjes en een paar modernere pastels. Het gaat een echte Susan lapjes deken worden...sorry nog geen foto's...misschien morgen... Dus dankbaar voor een heerlijke werkdag!

Lieverds nu ga ik slapen, slaap lekker, droom zacht! Dikke knuffels voor mijn blogdinnetjes! Dankjulliewel voor jullie lieve en leuke reacties!

Oh even voor de duidelijkheid die zware tijd ligt al een hele tijd achter ons hoor, mede dankzij dit blog en mijn engelen blog ben ik eruit gekomen. Mijn 365 dagen creatief project was voor mij dan ook zeer zeker een creatieve therapie en heeft me ook door zware momenten heen geholpen. Dus nogmaals een hele dikke dankjewel knuffel voor jullie!



Warme creatieve groetjes van Susan






15 opmerkingen:

  1. Ohhh gelukkig maar...ik begon al even te twijfelen of het misschien weer niet goed ging! "Don't look back..you're not going thta way" HONEY!Xx...gelukkig maar!Trusten engeltje..slaap zacht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi nee niks aan het handje hoor. Ik was gewoon oude papieren op aan het ruimen op de slaapkamer...papieren waar ik mijn gevoelens aan toe vertrouwd heb in die zware tijd, maar die tijd is allamg voorbij hoor...dus heb het ceremonisch verbrand ;).
      Maar wilde vooral laten weten hoe dankbaar ik ben en hoe je toch ook weer zo goed uit zo'n zware strijd komt. Sterker in je relatie en ook nog een geweldig leuke baan eraan over gehouden :D. Ennuh ik heb heerlijk geslapen...dankjewel! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk blog Susan tijd om weer eens wat te organiseren kan ik je live een dikke knuffel geven!!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het allemaal goed gaat en dat je dat met ons deelt op dankbare dinsdag. Hoe mooi! Lieve knuffels Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat die zware tijd alweer een tijdje achter je ligt en goed om het ritueel af te sluiten door papieren te verbranden! Veel liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat bloggen zo'n positieve uitwerking kan hebben op een mens hé. Mooie blogpost! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat een mooi verhaal!

    Dat gebed had ik al eens gelezen, mooi idd.

    En je creatie vind ik ook mooi! Wil je nog eens vertellen wat je werk nou precies inhoudt? Waar naaien jullie voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan suzan lekker je hart gevolgd,fijn dat bloggers op deze manier veel aan elkaar hebben lieve groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi ontroerend en sterk blog meis! De kracht van blogland op en top! X x x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi ontroerend en sterk blog meis! De kracht van blogland op en top! X x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieverds allemaal bedankt voor jullie reacties, weet je wat ik zal er nog een blog aan wijden... Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig fijn om terug in het licht te staan he, ik ben blij voor jullie!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi stukje...
    Lieve groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...