woensdag 19 december 2012

Vandaag show ik mijn kitsch Kerst Dromenvanger

Zo ik was net op de zolder en de kerst dromenvanger van vorig jaar wilde mee naar beneden. Dus nu is de gang ook een beetje in kerstsfeer ;).

Vorig jaar aan het begin van mijn 365 dagen project maakte ik deze dromenvanger, kijk maar eens HIER óf klik op Dreamcatcher bij de labels.

Ik geloof, mmm weet wel zeker, dat ik hem nu heel anders zou maken...wie weet maak ik er nog eentje (ik heb nog zo'n rolstoelwiel) maar dan voor de lente/zomer met roze en geel en oranje, rood...een kleurrijke dus...

Verder is onze gang in leuke postsfeer. Er hangen drie kaartenrekken op met Postcrossing kaarten en andere leuke kaarten van lieverds hier in blogland (in de keuken hangt nog een groot magneetbord met kaarten, voor het geval je je kaart er niet tussen ziet) en ook ernaast met maskingtape wat horizontale kaarten opgehangen.

Verder wat creaties van mijn dochter, de twee kleurrijke schilderijen en een dreamboard van mijn hand en ander leuks Syl en Sil herkennen wellicht wat...alhoewel ik nu niet zeker weet of dat van Syl zichtbaar op de foto staat :p.

Blij ook te horen dat mijn engeltjes post al bij enkele lieverds is aangekomen :D.


Warme creatieve groetjes van Susan







8 opmerkingen:

  1. heej en ik lees net dat je een give-away hebt gewonnen bij aankleedpopje, gauw kijken!
    Bedankt voor je lieve felicitaties nog! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ikke ook gezien hebbe :D. Super hè?!
      Dankjewel voor het waarschuwen. Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat grappig, hier ook een kitsch kerst! En wauw wat heb jij veel kaartenrekken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes definitely een kitsch kerst :p hihihi.
      Jaaa zag ze eens bij jou en als je niet zo rijk bent moet je slim zijn, dus eentje op de kop getikt (moest zo zijn) en toen realiseren dat ik er geen plaats voor had. Dusss manlief gevraagd om hem uit elkaar te halen, maar ja nog steeds geen plaats ;), had achter de huisdeur gewoon eentje willen hangen toen mijn vader op mijn verjaardag zei dat er ook wel twee naast elkaar pasten en ik manlief geinstrueerd om ze dan maar alledrie daar op te hangen hihihi. Groetjess!

      Verwijderen
  3. Super je post komt net binnen en ook leuk de kaart die je getrokken hebt bewaar alles goed en de leuke engel hangt al in de boom hoor heel erg bedankt warme knuffel marloes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wat leuk om te horen dat je het ook al zo snel hebt en er happy mee bent. Knuff!

      Verwijderen
  4. Hey! Ik zie een Tante Jannie kaart! Wat leuk :) Je kerst-dromenvanger is trouwens ook mooi zeg. Wat een origineel idee ook om hem een kerstig tintje te geven! Liefs en een knufff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dat heeft U ;) goed gezien! In de gang hangt een onvervalste Tante Jannie kaart én in de keuken ook!
      Ja deze kitsch kerstdromenvanger is eigenlijk niet helemaal mijn stijl, maar ga gewoon met die andere eens aan de slag en die maak ik dan wel helemaal in mijn stijl en dan voor de rest van het jaar :D. Wordt vervolgd! Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...