donderdag 13 december 2012

Dag 364 - Creatief de Kerstboom opgetuigd

Zo hèhè de kerstboom staat! Vanmorgen in alle vroegte de boom in elkaar gezet, daar ben ik wel een uurtje mee bezig geweest. Daarna nog eens een uurtje met de lampjes...

En vanmiddag ben ik dan begonnen aan het versieren van de boom. Ik heb er ruim 200 kerstballen en andere versieringen in gehangen.
En dan heb ik nog heel wat kerstballen er niet in gehangen die ik er normaal wel in hang. Ik ben er wel een aantal uren mee zoet geweest.

Ik heb er een hoop retro versiersels in gehangen (afkomstig van de overleden ouders van mijn man,).
Ik had vroeger een rood/gouden versiering in de boom hangen samen met wat ander kleurrijk spul zoals Disney hangers. En ik heb ook nog een tijd gehad dat ik blauw en zilver in de boom had.
Later ben ik los gegaan met engeltjes kopen en de afgelopen jaren ben ik ook wat roze en turquoise ballen en versiersels gaan kopen en natuurlijk nog meer engeltjes ;).

Dat hangt dus allemaal in de boom :). Samen met zuurstokstaven (heb ik al jaren als extra versiering) en chocolade kransjes (de laatste zullen er niet lang inhangen :p).
Nu zijn de kerstkaarten aan de beurt, nou ja of dat echt nu is weet ik nog niet...maar er gaan zekers wat kaarten op de bus naar lieve blogsters :D.


Warme creatieve groetjes van Susan die morgen haar allerlaatste dag heeft van het 365 dagen creatief project...maar ik blijf bloggen hoor en gewoon op dit blog en ook mijn engelenblog blijft gewoon doorlopen na het behalen van de einddatum aldaar!





9 opmerkingen:

  1. wow! da's nog eens een volle boom, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat veel dingen inde boom en wat een werk ziet er lekker vol en mooi uit tegen overgestemde denk ik van mijn boom hi..hi en gelukkig en gezellig dat je door blogt gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hee! wat een boom. Voller kan volgens mij niet haha. Volgens mij zijn je 365 creatieve dagen bijna voorbij. Ga je het missen? lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heerlijke boom, ik ben nieuwsgierig geworden, volgens mij kan je uren kijken naar een boom met 200 spulletjes in. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een volle boom, gezellig hoor, heel wat om naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Die heb je prachtig versierd! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...