woensdag 12 december 2012

Mijn kadootje(s) ter ere van 12-12 om 12.12uur

Yess ik heb het gedaan! Ik heb zonet een onbekende een kadootje gegeven! Okay ondertussen een half uurtje geleden ;).
Wow wat een leuke ervaring, maar ook wel een hele spannende hoor. Gelukkig bezit ik een portie lef en moed, maar eerlijk is eerlijk ik vond het heel spannend van te voren, maar als het moment daar is is het niet meer zo eng.

Ik ging aan de wandel, want mijn gevoel zei me om naar het bos te gaan en ik heb de engelen en Slivenier (God) gevraagd om iemand op mijn pad te laten komen die ik er blij mee kon maken.

Eerst kwam ik een bekende tegen, die zo dik ingepakt was dat hij in eerste instantie onbekend was ;). Ik maakte een gezellig praatje kletskous dat ik ben hihihi en vertelde hem van mijn voornemen...
Okay en toen echt hup naar het bos, want deze ontmoeting was in het verlengde van onze straat en daar zag ik een man vlakbij het bos, zoekende...

Ik vroeg of hij iets zocht en hij vroeg of ik dat vaker zag dat iemand wat aan het zoeken was. Ik '???'
En opeens snapte ik het, hij was aan het geocatchen!
Is this him vroeg ik mezelf ondertussen af, want een man aanspreken in/bij het bos vind ik toch wel eng...zou hij goede bedoelingen hebben?

Een praatje gemaakt, effe meegekeken toen hij aan het zoeken was en toen dacht ik 'this is him' dus heb gezegd dat ik wel wat anders voor hem had en mijn verhaal erbij gedaan en het kado gegeven.
En opeens zag ik zijn geocatch! Hihihi

Het was een hele leuke ervaring, hij heet Pascal en dit onbekenden verrassen is zekers voor herhaling vatbaar!

En nu ik net terug ben, lees ik om 12.12uur jullie reacties met een brede glimlach (die had ik eigenlijk al na het weggeven, wat een fijn gevoel is dat!!) en de harten gaan naar Evelyn en Poekie!
Het roze voor Evelyn en Poekie stuur ik de andere :). Ja je leest het goed, ik geef ze beide weg. Poekie is een echte onbekende (ook al ben ik wel eens op haar blog geweest en heb over de Poekie actie gelezen) en Evelyn een beetje (ze volgt mijn blog al lange tijd en ik de hare...niet altijd even frequent, maar ze is toch onbekender als de andere lieverds die hier ook al reageerden :D).

@Poekie en Evelyn mailen jullie me je adres? Dan kan ik het meteen verzendklaar maken!

Warme creatieve groetjes van Susan

http://12121212.org/

http://www.facebook.com/12121212events 

en hier staat het 5 jarig jubileum evenement al klaar; http://www.facebook.com/events/451999518190725/ 





21 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk, dank je wel!! zal ik mijn adres even mailen? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder toch maar weer hoe je dit hebt aangepakt!! Maareh, wat vond hij ervan??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was er heel blij mee :). En ook heel blij dat ik de geo catch heb gevonden ;). Alhoewel ik zekers weet dat hij die ook wel gevonden zou hebben.
      Het is in het geocatching wereldje blijkbaar ook een hele speciale dag.
      Maar ja waar niet hè?!

      Hij heeft het kadootje in ieder geval uitgepakt waar ik bij stond, wel effe erna. En tsja wie mij een beetje kent weet wel uit mijn schrijfstijl te lezen dat ik een flapuit ben, dus hebben daar een gezellig praatje staan te maken en ik denk al dat dit net zo bijzonder was.

      Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  3. Wow... Poekie is superblij... zomaar een kado van een 'onbekend' iemand... maar vanaf nu ga ik je beter leren kennen hoor! :)
    Ik stuur je zo meteen het Poekie-adres door!
    Oh ja... ook bedankt aan Tante Jannie! :)

    Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja dat is waar. Ik heb er vandaag weer een paar bekenden bijgekregen :D. Knuff!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Het was een hele bijzondere ervaring. Ik heb nog wat andere verslagen gelezen op de Facebook pagina van het event. Er waren toch meerdere mensen die er wantrouwend op reageerden, maar uiteindelijk genoeg lieve mensen blij gemaakt die het net even nodig hadden.
      Dankjewel om te sharen en zo Poekie blij te maken. Knuff!

      Verwijderen
  5. Een lieve actie van een lieve vrouw met een lief cadeautje :)
    Dat smaakt naar meer??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat smaakt zeker naar meer, maar nu eerst kerstkaarten gaan schrijven ;).
      Ennuh op het blog http://geefjijhetdoor.blogspot.com/ staan ook mooie voorbeelden om anderen blij te maken. Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat dapper van je!! Jij weet tenminste waar je cadeautje terecht komt, ik weet nog steeds niet wie mijn boekje heeft gevonden! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben effe op Facebook gaan snuffelen dacht dat ik daar een reactie had gezien, maar dat is hem niet... Och Carolien ik denk heus wel dat je boek goed terecht is gekomen hoor, maar het is ook wel heel bijzonder om het aan iemand persoonlijk te geven...ook wel heel spannend ;). Maar het is makkelijker in/bij het bos, want daar zeg je elkaar al snel goedendag...dan is het makkelijker om het te geven...ik vond het in ieder geval een mooie ervaring en ook heel leuk om hier twee mensen blij te maken. Knuff!

      Verwijderen
  7. oh, geweldig!!!
    en je foto is ook al zo mooi!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Ja die heb ik op de weg terug naar huis gemaakt ;). Knuff!

      Verwijderen
  8. Oh wat een geweldig spannend verhaal, ik weet niet of ik het zou durven met een vreemde man in het bos ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey girl het was net vóór het bos en ik voelde gewoon dat het goed zat. Als dat niet het geval was geweest dan had ik het ook niet gedaan. Maar dit moest zo zijn, denk ik...hoop dat ik op een of andere manier geholpen heb om zijn dag een beetje mooier te maken en wie weet kan hij wat met het boekje (of weet hij weer iemand anders die hij daar mee blij kan maken) en met het 'wijsheidskaartje'.

      Dankjewel nog voor jouw lieve post, ik ben er heel blij mee. Knuff!

      Verwijderen
  9. Hoi Susan,
    Leuk om dit (achtergronden van devactie en voorbereiding) allemaal te lezen!
    Nogmaals dank voor de leuke attentie.

    Grtz, Pascal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Pascal wat gezellig dat je even op bezoek komt en ik zie hier nog een berichtje onder van de eigenaar van de cache (weten we ook weer hoe je dat schrijft ;)). Graag gedaan hoor ennuh hoop dat jullie ook een mooie cachedag hadden. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  10. Hoi Susan,

    Gisteren met een grote groep geocachers bij elkaar gekomen in Heerlen. Daar lichtte Pascal ons een beetje in over zijn avontuur. Ik ben de eigenaar van de cache die hij daar zocht. Je hebt het hem wel gemakkelijk gemaakt!

    Een leuke verrassing. Hou ik in gedachte!

    Groetjes, Henk (ik heb geen account, dus dan maar anoniem)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi nou hij had hem heus wel gevonden hoor, maar ja als dat de juiste plek was tsja dan kun je ook verwachten dat hij aan de andere kant lag ;) en opeens zag ik het.
      Toen ik vandaag weer ging wandelen heb ik er effe een blik op geworpen en effe teruggedacht aan gisteren...was een mooie ontmoeting, zo leuk om te doen om een onbekende te verrassen.
      En wie weet zijn jullie nu ook wel aangestoken ;).
      Warme groetjes van Susan, leuk dat je ook even op bezoek komt :).

      Verwijderen
  11. 12121212events schreef: Beste Susan, mooie ervaring en leuk dat je het met ons wilde delen... Wij zouden het natuurlijk wel leuk vinden als je onderaan de blog een linkje zou willen plaatsen naar het event van 2013 en/of naar deze 'fanpagina', leuk voor geïnteresseerde lezers! :-) http://www.facebook.com/12121212events en hier staat het 5 jarig jubileum evenement al klaar: http://www.facebook.com/events/451999518190725/ alvast bedankt voor je moeite en tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...