zondag 16 december 2012

Nog méér leuke post uit Engeland :D

Yeahhh ik heb weer zo'n geweldig leuke envelop van KittyPinkstars gekregen, ik won namelijk vorige week Sticker Sunday.

Iedere week houdt KittyPinkstars op zondag, Sticker Sunday en deze keer waren we maar met z'n vieren die reageerden, dus alle vier een pakketje stickers gewonnen van Gingerbread boy and girl.


Kitty Pinkstars uit Engeland doodled er wat op los, ze maakt prachtige tekeningen, maar ook ander leuks. Ze maakt tekeningen van wookies (hamsters geloof ik ;)), maar natuurlijk ook van zichzelf en gewoon van alles wat haar inspireert. 
Ga maar eens een kijkje nemen op haar blog. Ze heeft ook een winkeltje op Etsy. .

Onlangs liet ik haar ook een tekening van ons maken. Kijk maar even in deze blogpost.

De envelop op zich is al een feestje, ik heb het adres weggemoffeld onder stickers. Maar op de voor en achterkant staan tekeningen.


Warme creatieve groetjes van Susan die nu kerstkaarten gaat schrijven en zich opeens realiseert dat het blog vandaag verjaart hihihi, het is namelijk 16 december ;).

Binnenkort als de kerstkaarten drukte achter de rug is ga ik mijn hoofd eens peinzen over een leuke Give Away.

De link naar Kitty Pinkstars staat trouwens als permanente link bij de Give Away's aan de rechterkant van mijn blog.





5 opmerkingen:

  1. allereerst van harte gefeliesssss met 1 jaar blogland...dan heb ik nog even te gaan hihi
    en wat een prachtige post heb je gekregen ook daar gefelies mee

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag, Susan! Fijne dag vandaag.
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! En hieperdepiep hoera voor je blog! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is voor jou duidelijk fijne-post-week!
    Enjoy.
    :)
    (En je krijgt een kerstkaart terug hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...