vrijdag 7 november 2014

Creatief voor dochterlief and ready to party!

Dag lieverds daar ben ik weer inmiddels op geefdag 7. Gisteren ben ik creatief geweest voor mijn dochter. 
Weten jullie nog dat we een aantal weken geleden waren gaan shoppen in Aken op ons moeder-dochter dagje en ik die mooie Desigual jurken kocht?
We zagen toen een mooie colsjaal, maar best pittig aan de prijs en ik zei dat ik zoiets ook wel voor haar kon maken, maar de dame kent me en weet dat zoiets weken, maanden of zelfs jaren kan duren. 


Deze keer niet, ik kocht al anderhalve week geleden of zo een zwarte 'fleece' deken bij de Zeeman. Ze was er zelf van te voren ook nog naar gaan kijken of ze het wat vond, ja dus. 
Ik besloot dat ik er een kussenhoes kon uithalen voor een 70x70 kussen dat we al jarennnn op zolder hadden liggen en ik ooit voor haar kocht. Nu ze op zichzelf/ samenwoont kwam eindelijk dat mega dikke kussen van pas.  


Gisterenmiddag besloot ik me aan mijn woord te houden en knipte 75x75cm van de deken af en de rest was over voor de col, die ze twee keer om haar hoofd kan draaien. 

De boel gelockt en aan elkaar gestikt. En voor het kussen klittenband gebruikt als sluiting, heb het gewoon lekker makkelijk gemaakt voor die Mama ;). 

Dit is mijn geefactie voor vandaag. 
En zodadelijk krijg ik een ritje naar de reünie van de Mavo waar ik vroeger op zat, wij zijn de jongste generatie die mag komen. Er komen jammergenoeg geen oude vriendinnen van me, maar och ik amuseer me ook zo wel. 


Gisteren kocht ik bij de Action leuke woonspulletjes. Mijn dochter is helemaal gek van die mooie teksten en ik zag zo'n schootdienblad en zocht er eentje met een hart uit. Daarnaast zocht ik ook nog wat harten uit... Zie eerste foto ;). 


Kocht een kleine met een mooie tekst voor aan mijn man te geven. Niet dat hij er wat mee kan, maar het gaat om het gebaar ;). 
Kocht er ook eentje voor mezelf voor op mijn naaikamer to be waar verder nog geen vorderingen zijn hoor, de energie ontbreekt me gewoon. 


Zo lieverds deze dame zit klaar voor haar ride in mijn Esther jurk :D. Dikke knuffels!



Warme creatieve groetjes van Susan

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb je gemaakt/gekocht! Lef ook om zonder vriendinnen naar een reunie te durven, ik heb het overgeslagen... Fijn weekend!
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb er echt even over zitten te twijfelen, maar zoiets komt maar een keer voor in je leven en dan moet je de kans grijpen om toch weer eens wat herinneringen op te halen. Mijn broer zou er ook zijn, een oude vriend en een exvriendje...dus ging voor de mannen en heb me heel goed geamuseerd. Heel wat praatjes gemaakt met oud klasgenoten en ben nu hees ;).
      Ennuh mijn dochter was heel blij met mijn kadootjes en mijn maaksels en om mij te zien. Nog samen de afwas bij hun gedaan voordat haar vriend zou thuiskomen. Dus nog een mooi geefmoment en een moment om gezellig bij te praten. Knuff!

      Verwijderen
  2. Heel veel leuke oude herinneringen gewenst en wie weet leuke plannen voor de toekomst
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd ja het was echt een geslaagd feest, was wel tegen twallf uur helemaal total loss. Mijn chauffeuse had al gezegd samen uit samen thuis, dus als ik het niet meer zou trekken zouden we gaan. Knuffies!

      Verwijderen
  3. Je dochter mag tevreden zijn met zo'n fijne geefmama.

    Verder gaan ze je op de reünie van ver zien komen, je ziet er erg blits uit. Prachtige lboemenjurk!
    Enjoy the weekend,

    brigiitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben ook heel blij met die supermooie desigual jurk. En inderdaad was ik een stralend 'middelpunt' hihihi. Nee hoor dat viel wel mee, maar ik geloof dat ik wel de fleurigste van het gezelschap was ;). Ennuh dochterlief was heel blij met me, daar doen we het toch voor. Knuff!

      Verwijderen
  4. wat ben jij goed bezig zeg! dikke pluim! Je ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supersnel! :-) En heel leuk gedaan. En mooie gebaren zijn veel belangrijker dan 'nuttige' dingen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet er goed uit Susan! Staat je vrolijk, die mooie jurk! En erg mooi geworden, dat kussen voor je dochter. Ik moet bij mijn paps en mams ook nog een mega kussen hebben liggen, misschien dat ik die eens moet opzoeken.

    Ik wens je een fijne week! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah fijn! Dan is mijn nieuwe give away mss wat voor je dochter. :-) Lijkt me een leuke jurk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat heb je weer een paar heerlijke hebbedingetjes laten zien. Dat is volgens mij ook een weggevertje, maar dan aan ons lezers.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...