zondag 21 juli 2013

Leuke (snailmail) post en oldtimers in Brunssum

Ik kreeg gisteren weer leuke snailmail post op onze briefmat, ik herkende de envelop meteen, dit was er eentje van Els van het blog 'dingen die fijn zijn' http://dingendiefijnzijn.blogspot.com/

Els heeft me een lief envelopje samengesteld met allemaal leuke dingen. Ze omhaakte een heel lief prentje, helemaal mijn stijl, ook maakte ze de kaart zelf en een grappig tasje waar allemaal stickers enzo in zaten. Leuke memorykaartjes, een tip om stress te verlichten (waar ik nu gelukkig geen last van heb hihihi) met een zen plantje ;) en last but not least een lief engel bedeltje (wat ik nog niet heb, stuurde ongeveer zo'n zelfde naar MiM http://mimstasjes.blogspot.com/2013/07/heerlijk-verwend-en-mijn-lieve-tante.html maar toch weer anders :)). 

Ik kreeg ook nog een Postcrossing kaart wat alweer lang geleden was dat ik ook zelf eentje verstuurde. De postzegels worden zo duur, dat is niet meer leuk. 
En ik kreeg ook steeds meer adressen uit dezelfde landen, ik vond dat minder. Maar nu dus weer een leuke Flower Fairy kaart uit Rusland. 
Verder stuurde mijn moeder een kaart uit Malaga. Daanke Mam :D. 

Gisteren reden we samen met onze Engelse vriend naar Brunssum, er is dit weekend in het Schutterspark een oldtimer meeting met veel Amerikanen, maar ook andere oude auto's en wat youngtimers. We gingen met onze Mini en Neil ging met zijn Marcos (Mini Marcos). 
Vanmiddag gaan we weer, het zit er heel dik in dat hij een prijs krijgt voor de verste afstand :). 


Warme creatieve groetjes van Susan







4 opmerkingen:

  1. Wat een fijne post allemaal!! Gezellig :)
    Veel plezier in Brunssum!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken je deze site al? http://www.postzegelsmetkorting.nl/default.aspx Daar kun postzegels tegen gereduceerd tarief kopen. Zijn vaak ook nog hele mooie, extra leuk voor Postcrossing! Deze mogen nog tot november gebruikt worden, meen ik.... Je Russische kaartje is echt leuk! Ik heb ook een tijdje gepostcrosst, maar idd, het waren veel dezelfde landen en op een gegeven moment was ik het beu. Heb wel een heel leuk contact opgedaan, met haar heb ik nu via Facebook en af en toe snailmail contact. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post heb je gehad! En een meeting in Brunssum, leuk hoor, al die oldtimers bij elkaar! Ik was er gister ook, maar dan aan de andere kant (kinderboerderij) haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. flinke madammen verdienen fijne post!
    ik hoop dat vandaag even fijn was!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...