maandag 8 juli 2013

Jammergenoeg geen wolkenfoto's, maar wel... (En ook mooie acties, lees snel verder!)

Mooie foto's in het bos gemaakt, terwijl ik weer eens aan de wandel was. 
Het was weer veel te lang geleden dat ik eens de tijd genomen heb om lekker alleen aan de wandel te gaan. Maar merkte dat mijn energieniveau aan het dalen is, mijn uithoudingsvermogen, dus besloten om weer vaker het bos in te lopen en lekker een stukje te wandelen en zo mijn conditie weer iets te verbeteren. Vandaag was de eerste keer, ik zit nu wel uitgeteld onder de plafond ventilator uit te puffen ;), maar dat is een mooie gelegenheid om dit blogje te maken en dan ga ik dadelijk weer eens lekker creatief aan de slag.

Normaal maak ik dan foto's met prachtige wolken erbij, maar er is hier geen wolkje in de lucht te bekennen... 



Vandaag is trouwens je laatste kans om mee te doen aan de Give Away bij MiM die viert dat ze 250+ volgers heeft, ze maakte een prachtige stempel die ze weggeeft, eentje bij iedere 20 mensen die meedoen, doe je nog snel even mee? http://mimstasjes.blogspot.nl/2013/06/give-away-en-koekjes.html
MiM geeft ze de 9de weg, morgen dus, want dan is ze jarig ;). 

En dan is er nog een leuke Give Away waar ik graag reclame voor maak (extra kansje ;)).
Een leuke winactie bij de Postfabriek, waar je een mooi pakket van postpapier enzo kunt winnen. 
Ik kende het blog nog niet, maar zie mega leuke tips langskomen en als jij net als ik van post versturen en ontvangen houdt ga er zeker dan eens kijken. 


En dan last but not least wil ik reclame maken voor Tante Jannie's Postkamer.
Ik doe zelf nog niet mee, maar ga me zeker binnenkort opgeven om post te versturen en te ontvangen. http://tantejanniespostkamer.webs.com/



Warme creatieve groetjes van Susan



6 opmerkingen:

  1. Ja leuke initiatieven he? Ik ken ze allemaal, haha! lekker dat je even gewandeld hebt, ook al is je energiepeil niet zo hoog. Niks zo rustgevend als een bos om je heen, vind je niet? geniet nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou lieverd! Bedankt voor de reclame. Ik ga je snel terug mailen. Ik ben zo blij met mijn tablet, kan ik weer op de bank blogs lezen en eindelijk reageren. Knuf MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je wolkeloze foto's ook heeel mooi, hihi!
    Liefs, Daphne
    PS: ben meteen even bij MiM langs gegaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat zijn zeker prachtige foto's hoor! Het hoeft ook niet altijd over wolken te gaan toch ;-P Wat lief dat je zoveel reclame maakt! Dank je wel! Tante Jannie's Postkamer loopt trouwens echt lekker! En dankzij mijn lieve broer ben ik nu bezig om er een echte(dus geen gratis) site van te maken. Euh... dan bedoel ik niet dat de deelneemsters ineens lidmaatschapsgeld moeten gaan betalen hoor! Maar ik bedoel een echte site zonder reclame en met oneindige mogelijkheden :-) Ik mag hem namelijk op zijn server laten draaien! Jeej! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om zo lekker in het bos te wandelen. Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog! Ik ben te druk geweest om veel te lezen en te reageren de laatste tijd op meerdere blogs. Soms heb ik zo'n periode maar dat komt wel weer. Ik wens je in ieder geval een hele fijne zomer!
    groetjes Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker zo'n boswandeling, heb je vast weer een beetje energie van gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...