zaterdag 13 juli 2013

Kanten kleedjes aan het 'slopen'

Ik ben kanten kleedjes aan het slopen. Ik heb een aantal kleedjes die niet rond zijn, maar wel zijn omgebouwd uit rondjes. Die ben ik uit elkaar aan het halen. 

Zoals jullie wel weten ben ik niet echt thuis in haken, nou ja zeg maar gewoon helemaal niet. Maar volgens mij heb ik dit kanten kleedje vrij goed uit elkaar gehaald en kan ik zelfs het midden goed gebruiken voor mijn jurk. 
Een mooi randje zou natuurlijk wel mooi zijn om deze kleine 'rondjes' (26 stuks zijn het trouwens), en dan heb ik het niet over die hele kleine ;). 
Maar ik zal ze zeker mooi kunnen gebruiken om alle kanten kleedjes aan elkaar te naaien, dus dat komt ook wel zo in orde. 

Ik ga weer lekker verder met een volgend kleedje ;). 


Warme creatieve groetjes van Susan




10 opmerkingen:

  1. Hihihi valt wel mee hoor, zo'n kleedjes haken dat lijkt me pas een werk.
    Die vierkante kleedjes heb ik nog maar niet uit elkaar gehaald, eerst zeker weten of ik die ook nodig heb, want het zijn hele kleintjes.
    Ik heb wel net allemaal bloemetjes van een kanten kleedje los gehaald. Het zijn er wel zeker 37 ;). Die ga ik wel in mijn jurk verwerken.
    Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee hoor dat gaat lukken en word vast heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd hoe het wordt. Maar wat een werk.
    Fijne zondag.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook heel benieuwd naar het resultaat; maar je bent nog wel even bezig:))
    Succes!!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha je lijkt wel een monnik inderdaad :) Wist je dat kasteeltuin Arcen het thema fairies heeft? Misschien iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm heb net nog eens gekeken, maarreh het thema dit jaar is 'dragons and hobbits'. Maar op de EFF maakt het niet uit hoor, er lopen standaard ook alijd vampieren, elfen, star wars mensen, piraten etc etc rond.
      Niet te vergeten mensen uit de middeleeuwen ;), steampunkers...
      Geweldig leuk om allemaal te zien. Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat een werk zeg! Maar het gaat vast prachtig worden :-) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...