donderdag 25 juli 2013

Kletsnat maar wel een leuke foto

Vandaag moest ik even bij de Zeeman zijn en bij de Action, onderweg erheen genoot ik nog van de prachtige wolken al fietsend. 
Maar toen ik uit de Action kwam zag ik hele donkere dreigende wolken, natuurlijk toch weer wat langer rondgehangen als de bedoeling was, want ik had die donkere wolken daarvoor niet gezien ;). 

Onderweg begon het al te regenen, dus maar even gestopt en mijn iphone in mijn tas gedaan ipv in mijn broekzak, ik voorzag al dat ik denkelijk kletsnat zou thuiskomen. 
Maar even verder lag de boerderij de Corisberg en dat levert meestal prachtige plaatjes op. Ik zag deze koeien staan met op de achtergrond wolken en moest gewoon even stoppen en een foto maken ;). 
Dit leverde me uiteindelijk wel een natte broek en t-shirt op (en haren ;)), maar och who cares...


Thuis eens even door de vuilniszakken met kleding gekeken die ik gekregen had om eventueel te recykleren. Veel t-shirts en polo's hadden hun beste dag gehad, maar zag dat ik de achterkant nog goed gebruiken kan. 
Het zijn over het algemeen alleen maar heren kleren dus niet echt verrassende prints, maar ik kan er wel wat mee. De versleten voorkant ga ik verknippen voor poetsdoeken, die kan manlief in de garage gebruiken. 
Er zaten ook een heleboel jeans in en die zagen er allemaal nog mooi uit, die kan ik zekers ter zijner tijd gebruiken. 


Bij de Action kocht ik trouwens nog een heel leuk t-shirt om te recykleren, van Donald Duck en eigenlijk helemaal niet duur voor €1,99. Lijkt me leuk om er een rok van te maken met knalrood en ook blauw. Nu verwacht niet meteen allerlei leuke recykleer rokken en zo van me, want op dit moment komt er erg weinig uit mijn handen. 


Oh ja bijna helemaal vergeten, er zat een retro laken in een van de vuilniszakken :). 


En een bruine kussensloop, maar die is alleen aan de zijkant te gebruiken, de rest is versleten ;). Van het mooiste gedeelte maakte ik een foto.


Warme creatieve groetjes van Susan

7 opmerkingen:

  1. whoeiiii die lakens hoe leuk! De foto is prachtig en de donald duck rok zie ik al helemaal voor me,,,,,,suc6!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bui was dat ineens he? Maar het heeft een mooie foto opgeleverd! Leuk shirt, ben benieuwd hoe de rok gaat worden! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker die regen zeg , bij ons nog geen spatje, leuk t shirt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooooooooooooooooh dat laken, zooooooooooooo mooi !
    En ducky is ook grappig, benieuwd hoe je dat gaat doen. Komt vast goed.
    hier hadden we ook een fikse bui trouwens, zoweeeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat laken is tof!
    En hier snak ik naar een beetje regen: afkoeling en goed voor de plantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh gaaf zeg dat retro laken! Die kussensloop trouwens ook. Jammer dat het maar voor de helft nog bruikbaar is. Maar je gaat er vast iets leuks mee maken. Je bent creatief zat! :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...