zondag 25 november 2012

Dag 346 - Leuke Post van Jenneke

Gisteren kreeg ik leuke post van Jenneke ( http://creaties-jenneke.blogspot.com/ ) met een leuk kaartje met Crown-Y erop en een heleboel leuke kadokaartjes erbij.
En de envelop had ook nog iets liefs erop, een lief elfje.

Vandaag zijn we de hele dag van huis geweest en heb ik niks creatiefs gedaan.
Gisteren avond uiteindelijk wel nog, maar dat is een verrassing voor Jenneke dus die kan ik nog niet laten zien.
Dus kijk nog eens mee naar de Crown-Y creaties van Jenneke.


Warme creatieve groetjes van Susan







3 opmerkingen:

  1. veel plezier ermee lieverd.....enne thnx voor de reclame hihihi....ikke is benieuwd zo lief van je

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Susan,
    Dankjewel voor al je lieve reacties op mijn blog!
    Enne... ik ben ook 1,56 m en mijn gewicht is uiterst geheim.
    ;-)
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...