woensdag 18 januari 2012

Dag 34 - Foto's in het bos / Pictures in the forest






Vandaag ben ik lekker het bos ingewandeld en opeens toen ik daar bij een boom stond, effe lekker energie op te doen, zag ik een zwam op een boomstam en wilde deze met jullie delen.
Daarna zag ik nog een aantal prachtige vormen op diverse bomen, deden me aan mandala's denken, dus heb ik daar ook foto's van gemaakt met mijn mobiele. Dus foto's van Natuur Mandala's :D


Today I went for a nice walk in the forest and while I was hugging a tree and getting some energy, I saw a fungus on a tree and wanted to share it with you.
Afterwards I saw some beautiful shapes at some trees, they reminded me of mandalas, so I made also pictures of them with my mobile phone. So pictures of Nature Mandalas :D

Oh bijna vergeten, niet geheel onbelangrijk voor mij, bijna tegen het einde van de wandeling zag ik opeens een klein veertje door de lucht naar mij toe komen, het viel een stukje verder neer. Voor mij een teken dat de Engelen bij me waren. Je kunt eventueel meer lezen over mijn fascinatie over Engelen in mijn andere blog; An Angel Each Day

Oops almost forgotten, not completely unimportant for me, almost at the end of my walk I saw a feather floating threw the air coming my direction, it fell down a little bit further. For me a sign that the Angels where with me. You can read more about my fascination for Angels in my other blog; An Angel Each Day





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...