zaterdag 14 januari 2012

Dag 30 Amethist-Rozenkwarts-Bergkristal Armband / Bracelet (Amethyst-Rose Quartz-Clear Crystal)

Vandaag heb ik mijn armband die ik al maanden geleden gemaakt heb, maar die me de laatste tijd vaker afviel, opnieuw gemaakt en toch een beetje anders opgezet.
Ik heb hem nu op elastiek gezet en ben er eigenlijk nog blijer mee als voorheen.
Er zitten 8 amethist kralen op, 8 bergkristallen facet kralen en 4 rozenkwarts hartjes én 4 engeltjes :D.


Today I have redone the bracelet I made months ago, but lately I was loosing it so did it again, changed it a little bit.
I've put it now on an elastic band and I'm definitely happyer with it as before.
It's made out of 8 Amethyst beads, 8 Clear Crystal beads and 4 Rose Quartz hearts ánd 4 angels :D.


Amethist-Rozenkwarts-Bergkristal Armband
Bracelet (Amethyst-Rose Quartz-Clear Crystal)

 
Eigenlijk had ik nog heel wat sieraden willen maken, vandaag weer wat nieuwe edelstenen kralen gekocht en wil heel graag aan de slag met een bergkristallen set, waar ik eigenlijk door middel van mijn orakelkaarten een boodschap over had ontvangen met de kaart Helderziendheid, dus wie weet morgen...

I actually wanted to make some more jewelry, I bought some more gemstone beads and would love to make a Clear Crystal set, the Angels have given me a message about it with the card Clairvoyance, so who knows tomorrow...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...