maandag 16 januari 2012

Dag 32 - Amethist Draken Armband / Amethyst Dragon Bracelet

Vandaag heb ik een armband gemaakt van amethist met draken voor bij mijn amethist draak oorbellen die ik op dag 20 naar inspiratie van de How to: Oorbellen! tutorial van Marjolein heb gemaakt en natuurlijk voor bij mijn ketting die ik al gemaakt heb voordat ik aan dit 365 dagen project ben begonnen.

Today I made a bracelet out of amethyst with dragons to match my amethyst dragon earrings which I made on day 20  with the inspiration of the How to: Oorbellen! (earrings) tutorial of Marjolein and offcourse to match my necklace I made before I started this 365 days project.


Amethist Draken Armband / Amethyst Dragon Bracelet

Amethist Draken Oorbellen / Amethyst Dragon Earrings

Amethist Draken Ketting en Oorbellen / Amethyst Dragon Necklace and Earrings

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...