donderdag 12 mei 2016

Oops drie weken verder...


Hey lieverds het is alweer drie weken geleden dat ik hier een blogpost plaatste. Ik heb wel dagelijks een blogpost geplaatst op mijn Tante Betsy blog, maar hier kwam het er twee weken geleden niet van en vorige week ben ik het eenvoudigweg vergeten. En ook nu dinsdag is het me niet gelukt, terwijl ik wel al een gedeelte van deze blogpost typte, sorry!


Ik ben dan ook erg druk met op en neer naar Maastricht gaan, eerst was mijn moeder aan de beurt met een operatie waardoor ik een aantal keer op bezoek ben geweest. Op Koningsdag ging dochterlief ook mee. Mijn moeder is inmiddels weer thuis en hersteld rustig in haar eigen tempo. 


Maar ondertussen ging mijn vader voor een hart katherisatie naar het ziekenhuis en moest daar blijven, hij heeft inmiddels een open hart operatie ondergaan (nieuwe hartklep en een aantal omleidingen) en na een viertal dagen op de intensive care gelegen te hebben is hij sinds een week weer terug op de verpleegafdeling. 
Ik ben natuurlijk heel dankbaar dat alles bergopwaarts gaat en hopelijk zal hij straks meer energie gaan hebben. Ik maakte een postzegel engeltje voor hem. 


Sinds zondag hebben wij drie logées in huis, we hebben deze week (dit weekend) namelijk dé Internationale Mini Meeting in België. Deze keer heel kort bij huis, een uurtje rijden dus komen we lekker thuis slapen. 
Lijkt het je leuk om heel veel classic mini coopers te zien dan kun je als dagbezoeker het festival terrein bezoeken te Lommel (BE) op zaterdag en zondag. 
http://www.imm2016.be/daytickets.html


Ik heb jullie nog niet de foto's van de jeans pashokjesgordijnen laten zien die ik maakte op mijn werk voor een nieuw te openen kringloopwinkel (met medewerking van de werkcoaches, een gordijn zette ik zelf in elkaar) en natuurlijk wil ik die even showen. 
We gingen met onze afdeling die ochtend, heerlijk ontbijten bij Kasteel Vaalsbroek en bezochten erna de RD4 te Margraten, om te gaan kijken hoe onze spulletjes erbij lagen, waar mijn collega's met vereende krachten aan gewerkt hebben. 

Ze zouden een speciale kast hebben ervoor, ik verwachte een of andere barok kast hihi, maar het is meer een presentatie rek...wel leuk onze teckels, uiltjes en jeanskussens lagen er mooi uitgestald. 


Oh wat zien mijn oog als ik door de foto's scroll, we zijn natuurlijk nog naar Elfia geweest door de bedrijven door. Het was weer heel leuk om zoveel prachtige creaties te zien, er was ook wel een aantal keer regen (we hebben gelukkig iedere keer kunnen schuilen) verder was het soms ook prachtig weer. Maar zijn al vroeg naar huis gegaan omdat we het toch wel gehad hadden het was die dag namelijk bar koud (6-8 graden herinner ik me nu weer brrr). Ik had er dan ook mijn outfit op aangepast en geen te blote outfit aangedaan maar het was nog steeds erg koud waardoor we minder ervan genoten hebben als anders. Maar er liepen genoeg mensen die dat wel hadden gedaan die moeten het enorm koud hebben gehad. 


Inmiddels al een heel aantal keer in Maastricht geweest, en daardoor ook een paar keer het nuttige met het aangename gecombineerd en genoten van mijn prachtige geboortestad waar ik toch zo'n 38 jaar gewoond heb. Met onze logées ook nog afgelopen maandag de stad bezocht en dit gecombineerd met een kort bezoekje aan mijn vader. 

Oh ja girls enkele van jullie die mijn Tante Betsy blog volgen hebben wellicht vast al gezien dat ik een supergave winactie heb. Deze keer geef ik een kado bon van €70 weg te besteden bij Tante Betsy haar webshop. Het vraagt wel wat creativiteit van jouw kant als je een Tante Betsy wannabee bent, ik vraag namelijk om een foto inzending ;). http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/05/tante-betsy-give-away-wednesday.html



Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

  1. goed om te lezen dat je beide ouders aan het herstellen zijn en dat het met allebei de goede kant op gaat.
    De jeans gordijnen hangen daar erg gaaf, heel origineel! De andere jeans-artikelen zijn ook mooi gepresenteerd zo :-) Veel plezier in België, jullie gaan je vast vermaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heftig allebei je ouders in het ziekenhuis, gelukkig gaat het de goede kant op! Sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...