dinsdag 31 mei 2016

Dankbare Dinsdag

Hey girls ik ben vandaag weer gaan werken, na anderhalve week ziek te zijn geweest. Dankbaar dat ik eindelijk opgeknapt ben en me weer wat beter begin te voelen.
Ik heb al een aantal keren gehad dat ik dacht nu voel ik me beter en even erna kakte ik toch weer helemaal in, voelde ik me toch nog steeds beroerd, maar nu niet meer dus. Ben wel nog flink aan het hoesten, maar voel me zoveel beter. 


Morgen met dochterlief naar Maastricht en dan zie ik mijn moeder ook weer, dus daar verheug ik me op. Verder geen uitgebreide blogpost want ik heb verder niks mee gemaakt en ben ook niet creatief geweest...heb dagenlang in bed gelegen. 
Ik ga nu lekker quality time met manlief hebben, lekker filmpje kijken op HBO of Netflix. Oh ja ik heb nog wat waar ik ook dankbaar voor ben (natuurlijk is er nog zoveel meer ;)), ik ben vandaag bij de diëtiste geweest en ben nu in totaal 5 kg afgevallen sinds vorig jaar juni. Ik heb even een terugval gehad in de wintermaanden, maar heb het weer hersteld. Nee girls ik volg geen dieet, maar ben gewoon anders gaan eten :). Voor mij geen strafkamp, ik eet nog steeds regelmatig een stukje chocolade of een lekker stuk vlaai/taart maar niet meer een halve reep of drie stukken taart (okay soms nog wel, maar mijn lichaam geeft dan vanzelf aan dat ik dat niet had moeten doen). 


Binnenkort heb ik weer een leuke winactie op mijn Tante Betsy blog, ik mocht namelijk een review doen voor Bandelettes. Als je net zoals ik last hebt van schurende bovenbenen dan is dit een mooie en sexy oplossing. Ik heb de kanten versie en de Unisex versie getest en ben zeer tevreden over allebei. Heerlijk om weer eens met blote benen onder mijn Tante Betsy jurkje te kunnen. Ik heb jarenlang geen blote benen meer onder een jurkje of rok kunnen hebben met mooi weer. 
Dus hou vooral mijn Tante Betsy blog in de gaten, deze actie gaat deze week nog de lucht in ;). 



Lots of love from Susan

4 opmerkingen:

  1. Er is inderdaad altijd iets om dankbaar voor te zijn! Fijn dat je weer opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je weer helemaal beter bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je weer wat beter voelt en zelfs weer aan het werk kan..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer aan het werk bent en je dus weer beter voelt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...