dinsdag 24 mei 2016

Dankbare Tante Betsy Dinsdag


Ja lieverds ik kom jullie toch weer eens even lastig vallen met een Tante Betsy blogpost. Ik zag namelijk vandaag opeens dat ik al 8 maanden aan het bloggen ben op mijn Tante Betsy blog en zoals de meesten van jullie wel weten begon het allemaal hier. 


Mijn Tante Betsy verslaving begon toen Moos op Facebook de winactie deelde van Tante Betsy, ik ging eens kijken welke jurkjes het dan wel waren wat je kon winnen en was meteen verkocht. Vooral toen ik mijn eerste jurkjes had aangeschaft en ze mijn Goddelijke lijf zo mooi benadrukken, alsof ze voor me gemaakt zijn...tsja toen ging ik los, ik kocht er op marktplaats, ik kocht er bij Tante Betsy. En ik deelde ze allemaal hier en maakte jullie gek ;). 
En al snel moest ik hier openlijk toegeven; 'ik ben Susan en ik ben verslaafd aan Tante Betsy jurkjes'. 


Ik heb diverse blogsters die me volgden en ook anderen aangestoken met het Tante Betsy virus. 
Sinds dat ik blog op mijn Tante Betsy blog; 365 days of happy Tante Betsy dresses heb ik nog meer dames aangestoken, oops :). 
Ik heb heel wat jurkjeszusjes (van een Facebook jurkjes groep) aangestoken, een dame is net zoals mij echt verslaafd en draagt bijna alleen nog maar Tante Betsy jurken. 
Er was een hele groep dames die op de jurkjesdag speciaal voor mij (en voor Tante Betsy maar natuurlijk ook voor zichzelf) een Tante Betsy jurk hadden aangedaan om met zijn allen op de foto te gaan. 
Kijk mij alvast helemaal klaar staan met de taart die Tante speciaal voor ons liet maken, terwijl iedereen zich nog op aan het stellen was ;). 


Girls bedankt voor jullie lieve en leuke reacties, ik ben nog steeds zo dankbaar dat ik dit creatieve blog in 2011 startte, maar vooral dankbaar voor alle leuke contacten die ik heb opgedaan sinds dat ik ben gaan bloggen. Zonder jullie zou dit allemaal niet mogelijk zijn geweest!
Ondertussen kan ik wel zeggen dat ik een fashion blogger ben geworden whahaha, ja soms gaat je leven een bepaalde kant op die je nooit voor jezelf had voorzien, maar waar ik wel heel dankbaar en blij om ben.
Hopelijk kan ik volgende week weer eens wat creatiefs delen. Ik blijf mijn best doen om hier toch iedere week iets van me te laten horen, maar nu is het hoog tijd om te gaan slapen en zorgen dat ik beter wordt. Dikke dankjewel knuffels!



Warme creatieve groetjes van Susan 


5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke foto's van als die Betsy's samen. Heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen al die fans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vliegt de tijd. Maar ja met zoveel vrolijkheid als jij blogt over die gezellige jurken (rokken en vesten) gaat de tijd gewoon snel. er gaan vast nog veel mooie maanden, jaren komen met leuke blogposten en gave winacties.. En ik blijf je natuurlijk volgen als tante Betsy jurk draagster.

    Dikke knuf voor jou en gauw opknappen hoor.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaahhh... Wat leuk! En... Al bijna een jaar!?!!
    Knap snel weer helemaal op! xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yehhh 8 maanden. En leuk is het nog steeds.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben jou dankbaar dat jij al jaren vol kleur, liefzijn en vrolijkheid, vol wijze raad een deeltje bent van mijn leven! Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...