dinsdag 17 mei 2016

Dankbare IMM Dinsdag

Hey lieverds zo toch nog even een dankbare dinsdag blogpost maken.
Afgelopen weekend hebben wij de Internationale Mini Meeting gehad, deze keer heel kortbij in Lommel en ik ga jullie er een kleine impressie van geven.
Wel terug komen hè?!


Iedere dag togen wij naar Lommel in onze mini cooper (alleen heen en terug mét aanhanger ;)), normaal verblijven we op het festival terrein maar we besloten deze keer om thuis te slapen. Vooral uit gezondheidsredenen want dan krijg ik tenminste genoeg slaap, ik verhuis tegenwoordig wel vaker 's nachts naar een andere slaapkamer als ik midden in de nacht wakker wordt van een snurkende man ;). 


Iedere dag koos ik een leuke Tante Betsy jurk uit en na een dag op sneakers te zijn gegaan, koos ik voor laarzen. Het was namelijk enorm stoffig en zanderig en laarzen kun je tenminste poetsen. Op de mooiere dagen had ik ook clogs bij me of liep ik zelfs op blote voeten ;). 


Het is altijd leuk om weer bekenden tegen te komen en te spreken. De meesten zien we alleen op de Internationale Mini meeting die ieder jaar in een ander land gehouden wordt (binnen Europa) en een keer op de vijf jaar in Engeland. Volgend jaar is Ierland aan de beurt en 2018 Portugal en dan is 2019 weer een jubileum jaar (60 jaar mini) en dit zal in Bristol gevierd worden. We weten nu dus al waar we de komende jaren op vakantie heen zullen gaan ;). 


Okay wat sfeer impressies, leuke foto's voor de wolkenclub leden/liefhebbers...





Warme creatieve groetjes van Susan

1 opmerking:

  1. Leuke fotos van een geslaagde meeting. En zie ik daar nu een pipowagen??

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...