zaterdag 27 april 2013

Weer eens tijd om te knutselen voor leuke post

Dag lieverds het is op dit moment en ook de komende tijd veel stiller op mijn blogs als gewoonlijk.
Ik ben natuurlijk druk bezig geweest met de Elf Fantasy Fair, maar we gaan binnenkort ook op vakantie dus dat vraagt ook om voorbereidingen.
Afgelopen donderdag had ik wel weer eens een knutseldagje zoals vanouds, even geen was, geen andere bezigheden.
Het was die dag ook 25 april de dag van de Pay it Forward's...ik heb dan ook aan mijn drie PIF's zitten te werken. Eerst lekker onder het afdak en daarna verhuisd naar een plekje met een briesje.
Destijds had ik gezegd dat ik ze zou versturen voor de 25ste april maar dat is me niet gelukt. Nog even geduld Kim en Mieke ;). Kim stuur je me je adres nog even, dat heb ik niet!

Ook heb ik zitten te werken aan de Give Away van mijn andere blog An Angel Each Day. Daar was donderdag de uitslag van en Tante Jannie heeft gewonnen.
Ik had er bewust niet teveel reclame voor gemaakt en ook de dames die me daar regelmatig volgen gevraagd om het niet te doen omdat ik het graag een van mijn actieve volgers gunde. En het lot heeft beslist voor Tante Jannie, een hele actieve volgster :).

Nu hebben we al een hele tijd geleden een afspraak gemaakt en ze komt volgende week op bezoek, dus heb ik nog een paar daagjes om mijn PIF voor haar af te ronden en de extraatjes van de Give Away.
Maar ik wilde haar toch alvast met een gedeelte van de give away verrassen en stuurde het mooie kaartje en de poezieplaatjes en wat andere kleine dingen alvast op. Gisterenavond kreeg ik een mailtje dat ze het ontvangen had. Ik kreeg pas ook nog een prachtige snailmail van haar die ik nu ook nog even deel ;).

Ook verstuurde ik een swap, aan die was ik ook al weken bezig. Maar die is op weg naar België, dus dat zal wel wat langer duren. Ik hoop dat ze er blij mee is, nog even geen foto's van want ik wil dat het een verrassing blijft.

Verder ben ik 's avonds ook nog bezig geweest voor Marloes, ze krijgt van mij een troostprijs...haar briefje was niet in de trekking geweest...oops.
Maar dat heb ik nog niet verstuurd en hoop ik dit weekend verzendklaar te kunnen maken.

Gisteren ben ik een dagje naar Maastricht geweest op bezoek bij mijn oude vriendinnen Peggy en Marjolein uit de tijd dat ik een alleenstaande moeder was en we samen Maastricht onveilig hebben gemaakt en in die jaren lief en leed hebben gedeeld.
We hebben elkaar vorig jaar weer voor het eerst gesproken sinds jaren en afgesproken om eenmaal per jaar bij elkaar te komen. Zo fijn om met oude vriendinnen lekker bij te kweppen, met kids van dezelfde leeftijd en ook alledrie van ongeveer dezelfde leeftijd. Alledrie te maken met samengestelde gezinnen (alhoewel ik daar jammergenoeg het weinigste mee te maken heb omdat we weinig tot geen contact hebben met manlief zijn kids), alledrie richting overgang whahaha, dus het was weer zalig bijkweppen, maar dat had ik al gezegd ;). Gisterenmorgen maakte ik nog een rozenkwarts armband voor Peggy (geen foto...vergeten) die ik ter plaatse afmaakte vanwege checken van haar polsomtrek. Voor Lein zocht ik een paar engelen oorbellen uit die ik al eens eerder maakte. Ik zag namelijk op facebook foto's dat Peggy oorbelknopjes draagt, maar wel ook andere sieraden en Lein wel grotere oorbelhangers maar met alleen een horloge.

Woensdag was mijn moeder op bezoek en verder is manlief al weer weken thuis, weinig werk op z'n werk en tsja dan zitten de uitzendkrachten als eerste thuis. Financieel is dat natuurlijk niet makkelijk, gelukkig gaan we op een goedkope vakantie met ons Mini'tje en met de tent en omdat we niet met andere reizen kunnen we ons aan ons eigen budget houden. Mijn moeder komt dan dochterlief gezelschap houden zodat die niet alleen zit, ze vinden het beide ook wel heel gezellig.

Dus lieverds jullie zullen me om al die zaken weiniger zien op jullie blogs en mijn eigen blogs, maar ik vergeet jullie niet hoor en neem jullie gewoon mee op reis (duurt nog effe hoor ;)).
Ik denk aan Els bij het zien van prachtige wolken, ik neem lieverds als Tante Jannie, Syl, Lien, Lore en nog vele anderen in gedachten mee als ik kringloop, MiM als ik engeltjes zie, Jenneke, Moos en andere haaksters als ik kanten kleedjes en ander moois gehaakts zie. Jullie hebben zowiezo al bezit van mijn huis genomen ;)...er staan prachtige kaarten van jullie in mijn kaartenrek of er hangen mooie en leuke creaties van jullie in mijn dromenvanger of er slingert nog her en der post van jullie rond in ons huis :p.
Ik kreeg afgelopen week nog een lieve verrassing van Esther, welke ik deelde op mijn engelenblog, dus Esther gaat ook mee op vakantie ;).

Voor nu wens ik jullie een heel fijn weekend en ook alvast een hele leuke gezellige en hopelijk een zonnige koninginnedag. Wie weet heb ik nog wat te delen in de tussentijd, ik heb nog wat geweldige kringloopvondsten in petto, maar daar wacht ik nog even mee :).


Warme creatieve groetjes van Susan











6 opmerkingen:

  1. Lekker buiten knutselen,wat een geweldige post allemaal,ik wens je een fijn weekend,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha gezellig dat we allemaal mee op vakantie mogen, waar gaat de reis naartoe? En veel plezier met tante Jannie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast een hele fijne vakantie! Geniet er van en kom maar lekker uitgerust thuis. Je hebt het zo druk gehad de laatste tijd. Fijn weekend. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooow leuk dat ik mag meereizen, fijn idee!
    Geniet van de voorbereidingen en lekker bijtanken en espiratie op doen, heeeeeerlijk!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa ik was echt zo verrast toen ik de engelen give away in mijn brievenbusje vond! Ik herkende de enveloppe (nou ja, niet echt natuurlijk maar jij bent de enige die me dat soort enveloppen stuurt) en natuurlijk de postcode maar ik snapte eerst helemaal niet hoe het nu zat. Tot ik hem open maakte natuurlijk :) Ik zie trouwens nu dat ik per ongeluk een stuk van een zin (boven het omhaakte kaartje) er af heb gesneden. Ik wilde het knutselwerk fatsoenlijk in de enveloppe laten passen en ietsje lichter maken zodat er maar 2 postzegels op hoefde. Punt was dat ik hem al dicht gemaakt had met dat stickertje en die niet meer los kreeg... HANDUG... haha Nou ja, denk dat de boodschap op zich wel duidelijk was toch? Ik heb trouwens jouw foto's (uiteraard wel met bronvermelding he) op mijn blog gebruikt :-) Geniet van deze heerlijk zonnige zondag! Knuffff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...