dinsdag 29 januari 2013

Leuke Post verstuurd

Vandaag ben ik alleen maar bezig met leuke post geweest.

Kaartjes schrijven, leuk inpakken, goed inpakken dat het niet kan beschadigen in de post, stempelen...you get the picture...
Je vraagt je soms af waar de tijd heen vliegt, hij vloog vandaag om...

Maar ik kan in ieder geval drie mensen blij maken, waarvan twee blogdames.
Een swap, ja die van Melanie ;). De hertjes swaps daar ga ik vanaf morgen mee aan de slag.
En nog een Give Away flop...nog eentje rest me nog...waar ik morgen verder mee aan de slag ga, het Give Away gedeelte is klaar, maar ik voeg er nog wat leuke post aan toe...maar Merula mag de hare een dezer dagen verwachten.

Morgen is het hier dus hertjes time :D.


Warme creatieve groetjes van Susan





16 opmerkingen:

  1. Suus in de bocht......
    Suus aan de swap.......
    Suus is er maar druk mee......

    :)

    Goed tijdsverdrijf toch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar een goed tijdsverdrijf, maar 'ik heb nog zoveel te doen...' Hihihi. Och ja morgen oh nee vandaag alweer is een nieuwe dag. Knuff!

      Verwijderen
  2. jeuj! Ik ben dol op fijne post (kreeg vandaag zo'n vreselijke bevolkingsonderzoek u weet wel uitnodiging met de post...... aaaaaaaargh! dus leuke post zou erg fijn zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja die gezellige uitnodiging heb ik ook nog liggen, daar moet ik me dus echt toe zetten pfff; fijne post is leuker

      Verwijderen
    2. Oh dan mag jij hopelijk morgen leuke post uitpakken Merula. Ik heb dat bevolkingsonderzoek al gedaan en mag nog een keertje voor de zekerheid...
      We gaan voor leuke post! Knuff!

      Verwijderen
  3. Je hebt een dagtaak aan al die leuke post..hahaha...ziet er allemaal weer heel gezellig uit en ben benieuwd naar de hertjes:-)) Grtzzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat kan je wel zeggen, vandaag in ieder geval wel. Alhoewel ik ook nog wat opgeruimd lees herstructureert heb ;). En vanmorgen lekker met manlief film gekeken, hij zou eigenlijk nachtdienst moeten draaien, maar gaat voor de tweede keer deze week niet door. Dus morgen weer gewoon aan het werk.
      Heb vanavond al aan Moos haar hertjes verrassing gewerkt :). Maar eerst moet alles aankomen voordat ik dat kan laten zien hoor. En natuurlijk eerst nog maken én versturen hihihi. Groetjess!

      Verwijderen
  4. Leuk he om zo met post bezig te zijn, het versturen is eigenlijk net zo leuk als het krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar. Mensen verrassen en de voorpret ervan is al heel leuk. Morgen gaan we weer verder oftewel strakssss ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Hertjes ..... ja hoor zo afwezig als Moos kan zijn .... zeg je hertjes dan heb je haar aandacht hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi gekke meid. Vanavond voor jou wat moois in elkaar gedraaid uhm gerijgd hihihi. Nog effe geduld! Knuff!

      Verwijderen
  6. Hihi je bent er maar druk mee! Heb gisteren ook weer een heel pakket post in de brievenbus gedaan. De mensen van het postkantoor beginnen me gewoon al te kennen ;) Met een beetje geluk krijg jij vandaag of morgen ook weer wat ;-P Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En weet je wat zo leuk was...je brief viel op de mat net nadat ik dit in mijn mail gelezen had :). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...