donderdag 28 juni 2012

Dag 196 - Classic Mini Cooper Ketting

Daar is ie dan...
Herkennen jullie hem nog? Op dag 175 (http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/06/dag-175-weer-creatief.html) heb ik deze ketting gemaakt, maar had er nog geen bedel/Mini Cooper aan hangen en had er voor de foto een gele Boeddha bij gelegd ;).

Nu heb ik er dus een Mini aan gehangen, ik vind hem helemaal te gek staan en vind de ketting helemaal superrr. Maar ja ik vind die kleine autootjes uit de zestiger/zeventiger jaren dan ook heel leuk.
Ik ben er zelfs ook mee opgegroeid en heb als kind vaak genoeg in een Mini Cooper of Mini Van gereden...nou ja meegereden :p. Mijn ouders hebben 28 jaar lang Mini gereden.

En toen ik jaren later Arno via internet heb leren kennen, via een datingsite ben ik echt niet voor hem gevallen vanwege de Mini hoor. Ik was zelfs nog een relatie los aan het laten (met Ville, de Jamaicaan, die onlangs in april is overleden). Maar de avond dat we elkaar dan ook ontmoet hebben was het meteen goed (ik had de avond daarvoor een ritueel gedaan om die andere relatie achter me te laten, los te laten, was al twee jaar over hoor) het voelde goed, we hadden een klik en mijn oergevoel zei me "deze man wil ik naast me hebben" en nu zijn we in augustus alweer 7 jaar samen.

We houden allebei van klassiekers, hebben zelfs nog een amerikaan gehad (leek op zo'n lijkenwagen, zo groot was hij...het was een Mercury stationwagon uit 1978 en was bijna 6 meter lang...twee Mini's bij elkaar hihi) en willen ter zijner tijd zeer zeker weer een amerikaan erbij, maar dan een kleinere ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...