vrijdag 8 juni 2012

Dag 175 - Weer creatief ;)

Ik kan het toch niet laten, ik heb lang genoeg niks meer gemaakt. Ik kreeg vanmorgen al zin toen ik enkele kleurvolle blogposts bij anderen had gezien.

Maar het gras moest gemaaid, de was gevouwen, even ertussenuit samen met mijn dochter, poetsen, eten en nu deze ketting gemaakt.

Ja ik weet het, het is in de kleuren van de Duitse vlag.
De boeddha in het midden is op dit moment meer voor de show, maar ter zijner tijd komt er iets met een Classic Mini Cooper hanger in het midden.

Ook al is het in de kleuren van de Duitse vlag (Belgische vlag kan natuurlijk ook) ik vind het wel wat hebben.
Ik hou van rood, van zwart en geel is ook lekker zomers.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden of dat het net wat teveel van het goede is in die kleurencombo.


Warme creatieve groetjes van Susan

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg leuk! (Dat boeddha hangertje heb ik ook nog liggen) De kleuren zijn ook leuk in combi... en de duitse vlag is officieel rood goud zwart, dus niet geel. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht niet zo zeer aan Duitsland maar meer aan Bob Marley! Vrolijke mooi weer kleurtjes!!! Misschien een groene mini cooper en dan is hij helemaal leuk!! Fijn (creatief) weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey girls thanks for your comments :).
    Ja die boeddhaatjes zijn leuk hè?!
    Mmm evelief daar zit ook weer wat in.
    Als ik er een Mini voor heb zal ik hem zekers nog eens showen...
    De kralen lonken, maar de vogeltjes en het zonnetje buiten ook...dus eerst weer eens het bos in en wie weet erna lekker in het zonnetje met kralen aan de slag. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...