vrijdag 25 mei 2012

Dag 162 - Classic Mini Cooper

Ik deel vandaag deze foto van een classic mini cooper. Ook vandaag kan ik helaas mijn blogpost niet met jullie delen. Ik hoop morgen wel Wifi te hebben en dan zullen er denkelijk drie tegelijk komen.

Ik had gehoopt om gratis wifi te hebben bij de Tesco of hier op de IMM camping, maar dat is niet het geval. Vandaag was ik te laat naar de receptie gelopen, dus kon ik geen wifi kopen.

Zoals jullie wellicht op de foto van de Mini kunnen zien heeft het wat geregend. Vandaag gelukkig niet zo veel, maar gisterenavond viel het met bakken uit de hemel. Op de tocht hierheen hebben we prachtig en warm weer gehad en verder heeft vandaag ook de meeste tijd het zonnetje volop geschenen, behalve in de namiddag.

Warme creatieve groetjes van Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...