dinsdag 30 december 2014

Laatste Dankbare dinsdagpost en uitslag Sprookjes give away

Dag lieverds zo het wordt weer eens tijd dat ik een blogpost maak. Ik had dolgraag een vrolijke Tante Betsy outlet blogpost willen maken naar aanleiding van ons uitstapje afgelopen zaterdag. 


Maar dat ging niet lukken want toen we in het winterse weer met héél veel sneeuw op de wegen op weg naar Arnhem en Barneveld waren, zag ik dat er een facebook pagina was van de oude bieb in Zeewolde (https://www.facebook.com/DeOudeBieb?fref=nf) en ze bleken tussen kerst en oud en nieuw gesloten te zijn...bummer...


Dus deel ik foto's van mijn kerstkadootje van dochterlief, ja jullie zien het goed...ik kreeg garen en een haaknaald, een selfiestick (waarvan iets verder een van de eerste foto's...dat wordt nog flink oefenen ;)) en een leuke engel. 


De lieverds die me al langer volgen weten dat ik niks heb met handwerken (haken, breien), maar dochterlief was erbij toen ik uitleg kreeg op de homemade market om een sjaal te armbreien. Ze heeft het inmiddels zelf geprobeerd en voor haar omi een sjaal gemaakt en bedacht dat ik het ook wel zou kunnen. We gaan het zien...en anders mag dochterlief hem maken ;). 

De selfie in mijn polka dottie petrol van Tante Betsy die ik mezelf inpakte voor kerst. 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch het allervrolijkste wordt van de bloemendessins...maar natuurlijk ben ik ook blij met deze hoor ;). 

Manlief kreeg zaterdag ook een bijzonder leuk kado van vrienden van ons voor al zijn hulp. 
Hij is er nu mee bezig om hem in elkaar te zetten...hij vordert al gestaag...toen ik begon met deze blogpost was hij net begonnen...zo zie je maar weer dat een blogpost in elkaar zetten niet zo 123 gaat...een Lego Mini in elkaar zetten blijkbaar wel :p hihihi. 


En omdat ik vanmiddag realiseerde dat er toch geen nieuwe enthousiastelingen bij kwamen om mee te doen aan de sprookjes give away, heb ik vanmorgen al briefjes geschreven met de namen van de 6 dames die een kans wilden wagen. Sommige hadden zelfs 2 of 3 maal hun naam op een briefje staan, vaste volgers die regelmatig reageren hebben bij mij een streepje voor want zij maken het leuk om te blijven bloggen (nu al 3 jaar) en er waren ook dames die reclame hadden gemaakt, thanks lieverds :D. 


Maar er kan er maar eentje winnen, alhoewel ik had twee setjes weg te geven viel me na de eerste trekking in. Maar bij de tweede trekking kwam weer een briefje met de naam van Nana tevoorschijn en omdat niemand had aangegeven om alleen voor de kleinere prijs te gaan, gaat die ook mee naar de winnares!
Het pakje zit al dicht...nu nog het adres van Nana's Nederlandse schoondochter...


Lieverds bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties dit jaar, ik waardeer het enorm. 
Ik hoop dat de blogsters onder jullie lekker blijven bloggen en er plezier aan blijven beleven. 
Ik vind het nog steeds heel fijn om in blogland te verkeren, het voelt als een warme deken om omringd te zijn door zoveel enthousiaste creatieve en inspirerende lieverds. 


Zo nog even een leuke afbeelding bewerkt, deze lapjesdeken heb ik zelf gemaakt voor mijn werk en is nog steeds te koop! Hier beneden zie je ook nog de andere deken(s) hangen die mijn collega's maakten...op de voorgrond de kerstboom die we versierden met zelfgemaakte engeltjes. 


Warme creatieve groetjes van een dankbare Susan die jullie een geweldig mooi inspirerend creatief 2015 wenst!

7 opmerkingen:

  1. Ja hoor ik snap nu waarom ik vandaag zo nodig de drang had om alvast de trekking te doen van de sprookjes give away. Zo blij wordt ik als ik lees wat Nana vandaag blogde ; http://www.tartelettemaison.be/thuis/bloggen/ik-schrijf-nog-dus-ik-ben
    Ze is vandaag al negen jaar aan het bloggen en ik vind het helemaal super om haar vandaag te verrassen met dit leuke nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou suzan jij ook bedankt voor het mee doen op dankbare dinsdag met blogjes .fijne jaarwisseling en inderdaad bloggen is als een warme deken.
    alle goeds ,liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze Betty jurk juist heel mooi! Haha, grappig zo'n selfiestick, het nieuwe woord voor 2015 vermoed ik :) en wat een mooie quote over bloggen. Ik ben ook nog lang niet van plan te stoppen hoor, dus we gaan gezellig door. Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een mooi en gezond 2015!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je tip om even te komen koekeloeren deze had ik dus totaal gemist tussen alle happy-Nw-Year-blogjes want jaaaaa Essebes heeft nooit dekentjes genoeg waar kan ik ze vinden en de prijzen?? Al wil ik natuurlijk een echte Suus!!! Leuk over mijn gepimpte bidbankje, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh oepsie daisy.... dat heb je dan als je je mail een paar dagen niet nakijkt of blogt. Ik heb gewonnen! :-) Er komt een mailtje aan hoor Susan. Het is waar, blogland is als een warme denken! Ik ben zelf gek van bolletjes dus jouw jurk vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je ook al wat je harte mag begeren!
    Een fijn 2015!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...