dinsdag 23 februari 2016

Creatieve Dankbare Dinsdag


Vandaag hadden we van het werk uit weer een workshop en high tea bij Huis en sfeer in Landgraaf. 
Net als vorig jaar was alles weer in de puntjes verzorgd door eigenaresse Jeanette. We kregen allerlei heerlijks voorgeschoteld, oh wat hebben we weer gesmuld. 


Net als de vorige keer was er besloten om de high tea in twee gedeeltes te doen, maar deze keer werd het zoete gedeelte toch maar op de knutseltafel gezet...ik was nog volop bezig alsook een aantal andere collega's. 


We hadden zelf stoffen meegenomen van het werk, maar al het andere leuks werd door Huis en Sfeer verzorgd. 
Normaal wordt dat allemaal door haar verzorgd maar wij werken nu eenmaal op een naaiafdeling en wilden net wat anders als anders, ook zaten we met een budget en onze werkcoach is goede vrienden met Jeanette dus zo kwamen we tot deze leuke workshop. 
We hebben genoten en ik weet wel bijna zeker dat dit een terugkomende activiteit is een leuke workshop met high tea bij Huis en Sfeer. 


Ik was eigenlijk van plan om met heel veel kleur en bloemen te gaan werken, maar dat koperkleurige stofje sprak me aan en ja met kant werken is toch ook wel mijn ding. 
Vanzelf ontstond deze creatie waar ik erg trots op ben. Alle stofjes van op het werk dus, maar alle leuke frutsels, lintjes en veren van Huis en Sfeer. 
Heerlijk toch zo'n werkdag!


Oh ja vorige week zette ik een poesje in elkaar als afscheidskado voor collega Carla die deze week haar laatste werkweek bij ons maakt. Het was de allereerste keer dat ik die naaide en ik had hem op een ochtend in elkaar en gevuld. De afwerking, de snorharen en de tenen verzorgde mijn collega Mike. Op andere dagen werk ik met haar samen en het leek ons het beste dat zij hem toch niet zou zien. 


Ze had namelijk al laten ontvallen dat ze graag een poesje, een kat, als afscheidskado wilde. 
Om haar te foppen kreeg ze ook een nekrol, weer door een ander collegaatje genaaid van stof met katjes erop. Waar ze ook helemaal happy mee is. 




Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige krans heb je gemaakt! Het ziet er zo ontzettend gezellig uit aan jullie knutseltafel :-D
    De poes is ook heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig en je krans is ontzettend leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie krans! Doet me een beetje denken aan de dromenvanger die ik van je kreeg (nog steeds zo blij mee!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief cadeau!
    En je krans is prachtig, vooral de veren...
    Daarmee voelen de engeltjes zich vast nóg meer thuis bij jou xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals; leuk, gezellig en lekker, wat wil je nog meer

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...