woensdag 3 februari 2016

Carnaval en een jurkjes meeting in aantocht

Hey lieverds nee ik ben jullie niet vergeten op dankbare dinsdag, maar de dag vloog om gisteren en toen ik klaar was met mijn blogpost voor mijn Tante Betsy blog, was het tijd om quality time met manlief te besteden die de laatste tijd vaker klaagt dat ik veel online bezig ben. Niet dat hij zelf geen uren Facebook't of online surft hoor hihihi, maar ik ben toch heel wat uurtjes met mijn Tante Betsy blog bezig en alles wat daarbij kijken komt. 


Eind deze maand heb ik ook een leuke meeting met de dames van de jurkjes Facebook groep in Utrecht en verheug me daar op. Het is een gezellige community van lieve vrolijke vrouwen, net zoals jullie girls, dus ga ik daar met vreugde naar toe. 
Er is me al eens gevraagd door jullie girls voor een Tante Betsy ontmoeting en tsja ik ben zelf niet van de organisatie afdeling, moet goed op mijn energieniveau letten en ik woon daarbij ook nog eens helemaal in het zuiden van het land, dus zie ik die zelf er niet zo 123 van komen...
Maar voor mij is dit ook een soort van Tante Betsy meeting, ik heb inmiddels namelijk al heel wat dames aangestoken met het Tante Betsy virus ;). 


Ik mocht gisteren even tijd besteden aan de roodkapjes cape voor dochterlief, ja tegenwoordig weet ze me wel te vinden ;). Ik heb hem gemaakt zoals in het youtube filmpje stond welke ze me stuurde, maar ben niet enthousiast. Ik vind dat ie wat meer afwerking nodig heeft, dus eens kijken hoe ik dat ga oplossen. Vanavond komt ze kijken en passen...hij is ook nog veel te lang en eigenlijk vind ze de capuchon te groot...dus er is nog werk aan de winkel. 


Vorige week heb ik op mijn werk hard aan de carnavalsjas opdracht gewerkt, de jas kreeg ik mooi op tijd af. En ik neem aan dat de opdrachtgeefster happy is met de jas, maar dat hoor ik nog wel ;). De afwerking met de blauwe 'satijn' stof was het meeste werk, maar ik ben trots op het resultaat. Geen paspop voor handen om er een mooie foto van te maken. Die dient tegenwoordig als versiersel in de entree van ons gebouw. 
Na carnaval maken we er weer wat anders leuks van :). 


Zo girls verder ben ik niet meer creatief bezig geweest, wel wil ik jullie van harte uitnodigen om mee te doen met mijn Tante Betsy Kadobon Winactie. Je kunt kans maken op een kadobon ter waarde van €50 te besteden bij Tante Betsy in de webshop. Klik en lees de voorwaarden: http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/01/tante-betsy-saturday-give-away.html
Ook als Tante Betsy wannabee is er heus wel wat leuks van te maken...zie mijn what's okay blogpost van een paar dagen eerder!
De lente/zomercollectie komt er binnenkort aan en ziet er veelbelovend uit. Ik maakte deze collage waar je alvast een sneakpeak krijgt...en ja dat is Tante Betsy herself in de collage...ze is zelf niet van de fleurige outfits hihi ;). 


Ik ga eens marktplaatsen, ik heb dringend budget nodig voor de aankomende collectie ;) en heb gelukkig nog een kast vol kleding liggen en hangen wat ik allemaal niet meer aan doe. 

Warme creatieve groetjes van Susan

3 opmerkingen:

  1. Haar haren zijn wel erg vrolijk, knal rood.. staat leuk. Carnaval wordt hier ook gevierd in Enske, hebben de stadsprins in onze straat wonen. werden we gister alweer verrast met een drumband, best leuk toch!! Verder heb ik er niet zo heel veel mee hoor. Vind het roodkapje idee wel erg leuk, heeft ze al een boze wolf? hihihihi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch vind ik de cape er al goed uitzien. Juist met die grote capuchon. Ben benieuwd wat de passessie oplevert :-) Succes!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk een vrolijke jurken meeting, dat levert vast vrolijke beelden op!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...