maandag 23 december 2013

Creatief voor de kerst

Vandaag/vanavond was ik weer eens creatief voor de kerst.
En nu hoop ik van harte dat manlief niet mee leest op mijn blog, anders is de verrassing weg ;) hihihi. 


Wij zijn geen grote kado gevers, als ons iets op het pad komt wat we graag willen dan kopen we het of ik krijg het van mijn man en niet omdat het een feestdag is, maar gewoon when the time is right. 

Ik heb daar wel aan moeten wennen, ik vind kado's geven met feestdagen leuk en het is voor mij altijd een sport geweest veel leuke kado's voor weinig geld te kopen. 

Een paar weken geleden is ons al iets op het pad gekomen wat ons grote kado is, dus komen er in principe geen kado's onder de kerstboom voor elkaar. 


Maar ik blijf het leuk vinden om toch iets te geven, manlief krijgt ieder jaar een kalender met Mini Coopers. Maar die wat hij normaal krijgt die vind ik niet meer en een andere die ik zag, heeft alle Mini's met bijna dezelfde achtergrond en pose...niet mooi dus. 


Toen ik vorige week in de stad was om eindelijk de envelop van tutti haakt en onny te posten...tsja de engeltjes pasten niet door de brievenbus versmallers :( ...zag ik een blanco kalender in de boekenzaak, daar heb ik me vanavond op uitgeleefd ;). 


Zo lieverds ik ga toch maar nog eens een poging doen om te slapen, morgenvroeg kerstontbijt samen met mijn collega's :). 
Vanmiddag waren we even in Maastricht, bij mijn vader op bezoek en daarna mijn moeder en deze foto's maakte ik onderweg van de een naar de ander ;). 
Manlief was 'grappig' en stootte tegen mijn arm aan toen ik de foto maakte van de molen, maar ik heb hem toch redelijk goed erop gekregen ;)...al staat ook een heel gedeelte van de auto erop wat niet de bedoeling was hihihi. En nog eentje voor de wolkenclub :D. 



Warme creatieve groetjes van Susan die jullie allemaal nogmaals mooie feestdagen wenst!

15 opmerkingen:

  1. ook voor jullie hele fijne dagen gewenst en wat leuk zo al die coopertjes

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd! Ja ben lekker aan het stempelen geweest op die kaart van London (zat in een oud readers digest book). Knuff!

      Verwijderen
  2. Fijne kerstdagen toegewenst. En wat een leuk idee die kalender. Die zal vast in de smaak vallen. Veel creatieve groetjes, Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ja dat denk ik ook wel en we kunnen een maand lang naar elke keer een andere creatie kijken ;) hihihi. Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  3. leuk idee met die kalender. Vindt je man vast heel leuk :P

    Hier trouwens hetzelfde wat cadeautjes betreft. Vooral dankzij mijn man hahaha. Hij koopt regelmatig iets moois voor me, maar niet speciaal met kerst of zo.

    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ben er nu ondertussen wel een beetje aan gewend en koop mezelf meestal nog iets kleins, maar krijg wel altijd van mijn dochter kadootjes :D. Verheug me er toch wel op... Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke verrassing voor manlief, je bent goed bezig! Fijne dagen gewenst. Maak er iets moois van! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Ja verheug me op zijn gezicht want heb ook nog een paar heel speciale...en verwacht nog post (hoop dat die vandaag nog komt ;)). Knuff!

      Verwijderen
  5. Mooi kado meisie ♡

    Hele fijne dagen mop x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee weer...
    Geniet van de kerst en van elkaar
    XX Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk zo'n persoonlijk cadeautje. Nog fijne feestdagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja leuk zo'n kalender, vorig jaar voor mijn oma zo eentje in mekaar geknutseld. Mooi cadeau is dat! Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...