maandag 28 oktober 2013

Heerlijk nagenietend van een Top dag!

Wat is blog land toch een enorme warme deken! Ik ben nog heerlijk na aan het genieten van gisteren, de BlogSterren dag in Ingen bij Essebes, tuinderij de Ganzert. http://tuinderijganzert.blogspot.com/2013/10/welkom.html


Overal zie ik leuke verslagen, mooie foto's en enthousiaste reacties. Ik ben blij dat ik er deel van mag/mocht maken. 

Boven van links naar rechts:
Hester- Femke - Jenneke - Mirjam -Susan - Angeline - Linda - Marjo -Marloes - Janita Maddy - Letty - Sylvia

Onder van links naar rechts:
Berna - Bjorn - Esther - Moos - daarbovenJoyce - Trui. (Deze lijst effe bij Jenneke vandaan gepikt ;)). 

De foto's heb ik niet zelf gemaakt, maar her en der van blogs gepikt ;). Angeline met wie ik mocht mee rijden vanaf Eindhoven (thanks girl :)) is een ware fotografe en het is een feestje van herkenning met al die foto's. http://mijneigenplekkie.blogspot.com/2013/10/blogsterren-dag.html

Ik zag ook al verslagen bij Moos, Linda, Jenneke, Esther natuurlijk, Syl;


Zo leuk om al die blog lieverds die ik al bloggend heb leren kennen in real life te ontmoeten. 
Femke, AKA Tante Jannie, was de enige van het stel die ik al eens life ontmoet heb. 
Grappig is dat dat je je eigen beeld bij sommige mensen iets moet bij stellen, Moos heeft bijvoorbeeld een heel lief zacht maar ook weer hoog stemmetje. 
Maar al die lieverds zijn ook echt zoals ze ook op hun blogs zijn en in hun reacties zijn, wow wat een warme deken. 

Over warme dekens gesproken, die lieve Essebes had ons gevraagd iets warms aan te trekken en rubberen laarzen aan te doen. 
Nou die heb ik nou net weer niet in mijn kast staan, ook al heb ik een laarzentik ;). 
Maar mijn zwarte laarzen voldeden in Italië toen het zo'n bagger weer was op het IMM dus nu ook.
Wel maakte ik een recykleer wikkelrok, ik liet hem gisteren in mijn blogpost al zien in de ongepimpte versie. 
Vandaag kan ik ook foto's delen van de gepimpte versie ;). 
Ik heb even mijn vest uitgedaan voor de foto ;) die Femke van me maakte onder toeziend oog van de twee sissies. 
Oh wat zijn het toch een lieverdjes! Wat zijn het allemaal een lieverds <3. Thanks girls voor deze heerlijke dag! Dikke knuff!


Verder heb ik vandaag een rust dagje, lekker even bij komen. Het was zalig gisteren maar ook vermoeiend, maar ik heb wel lekker uitgeslapen, wel effe anders als gisteren...I was so excited ;). 
Wel nog heerlijk gaan wandelen in het bos, na het 'storm' weer hier in limburg. 



Warme creatieve groetjes van Susan

36 opmerkingen:

  1. Ha nu kan ik ook een gezicht plakken op de blogmensen, Bij 1 persoon was ik nl razend benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan ben ik nu wel heel benieuwd bij wie.... óf is het onze lieve tante Jannie ;).

      Verwijderen
    2. Oh zie nu opeens dat de volgorde niet helemaal klopt. Angeline staat tussen mij en Mirjam in. Je kunt haar nog net zien ;).

      Verwijderen
  2. Het was echt geweldig ! Zó leuk om jou nou ook eens in het echt te zien. En je bent gewoon precies zoals op je blog ♥ Je rok hebben wij live mogen bewonderen, te leuk! Ik was ook behoorlijk moe gisteren, kwam ook gewoon van alle indrukken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat had ik ook. Och zou zoveel meer hebben kunnen klessebessen met jou en andere lieverds die ik ken. Maar het was goed zo en volgens mij hebben we allemaal zalig genoten van elkaar, van de omgeving, van het lekkers, van het weer ;). Dikke knuffels en see you in de bloesemtijd! :p

      Verwijderen
  3. Leuk zeg, om bij jou ook even te lezen hoe het was!!! Mooie foto's heb je gemaakt in het bos. Hier is het nu gelukkig ook minder met het stormachtige weer, al waait het nog wel behoorlijk!

    Oh, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik het super knap vind, je zelf gemaakte rok! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd. Ja was jammer dat je er niet bij was en heb ook nog wat andere lieverds gemist. Maar het was voor mij goed zo, het was toch al een enorme groep waar ik in ieder geval dik de helft van kende ;). See you next time! Knuff!

      Verwijderen
  4. Jja het was heerlijk vond het erg leuk je te ontmoeten maar eigenlijk had ik meteen een herken gevoel,leuk is dat toch altijd weer lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat als je elkaar meteen herkent ;). Ik vond het ook reuze gezellig en leuk om die interactie tussen twee zussen te zien die zo zalig kort bij de natuur staan. Ben zo benieuwd wat je van het schaap gaat maken! Zag pas op een open tuinders dag een geweldige tas van een bruin schaap, zo gaaf! Zou hem meteen willen hebben, maar die was van de dame herself ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  5. Klinkt ( op jouw en andere blogs) als een heerlijke dag.
    Je rok is echt heel erg leuk geworden!
    En de storm is hier in Groningen nog niet helemaal uitgestormd... Flinke ravage!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat was het ook, een echt feestje, super om mee te mogen maken! Thanks ik ben er ook heel blij mee en heel trots op :D. Alleen ben ik helemaal vergeten een zak te maken, heb net een achterzak los getornd maar die is erg bleekjes tegenover de rest van de stof...effe kijken wat ik daar op ga verzinnen... Warme groetjess!

      Verwijderen
  6. Leuk dat het zo geslaagd was Susan. En wat zie je er hip uit!!
    Wat goed dat je de namen erbij hebt gezet, kunnen we eens zien wie-wie is! Mooie omgeving daar he, met veel lekkers zo te zien en goed gezelschap dus, wat wil je nog meer? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was echt zo leuk, jammer dat je niet mee was. Wie weet een volgende keer in het voorjaar wel ;).
      Was wel grappig dat een man bij Essebes haar facebook zei dat ik een stoere hello kitty rok aan had, leuk toch?!
      Knuff!

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Ja doe ik al de hele dag, leuk al die foto momenten te zien, al die enthousiaste verhalen. En ik heb zo genoten bij je, zag mijn engeltje ophangen in het hommelhuis en zoveel ander leuks. Ook op het toilet heb ik genoten :D hihihi. Ennuh heb drie boeken geruild...het was echt een feestje! Knuff!

      Verwijderen
  8. haha slim bekeken dat kopieeren scheelt je nog in tijd ook, owwww meis je rok en jij zijn geweldig hahaha, je bent een lieverd en ik ben blij je te hebben mogen ontmoeten

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja ik dacht die Jenneke heeft het goed voor elkaar die ga ik eens effe proberen over te kopiëren, meteen ook met (bijna) alle links erbij...behalve de jouwe ;). Maar verderop wel een linkie naar jouw blogpost :).
      Ja je bent ook echt een topwijf...forgive me the expression :p hihihi en vond het zo leuk om effe kennisgemaakt te hebben, had wel uren bij je kunnen zitten, maar de dag vloog voorbij. Jij en je sissie zijn echt super lieverds! Knuff!

      Verwijderen
  9. Alweer zo een leuk verslagje moppie. Wat hebben we het heerlijk gehad hè en wat lekker al die echte knuffiesssss x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zalig hè effe real time kunnen knuffelen! Vond het echt zo leuk om jullie in het echie te zien, zou ik zo iedere maand kunnen doen, maar woonden jullie maar allemaal niet zo ver weg. Alhoewel Lien woont relatief kortbij en dat is ook alweer effe geleden ;), qua fietsafstand net effe te ver voor mijn al oudere electrische fiets hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  10. Het was ook superleuk om jou te zien en wat klinkt die zachte "G" toch heerlijk...hahaha:-)) Je rok is in het echt nog mooier dan op de foto hoor! We gaan gewoon voor de bloesemtijd, is zeker voor herhaling vatbaar!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yess count me in (als het niet samen valt met de Elf Fantasy Fair alhoewel dat is met pasen hihihi) verheug me er nu al op!
      Ja herkende je niet meteen, maar effe goed kijkend en ja natuurlijk dat is Maddy! Zo leuk, het ging allemaal zo snel voorbij, maar zekers voor herhaling vatbaar en gelukkig vind onze gastvrouw dat ook :D. Knuff!

      Verwijderen
  11. wat was het fijn he lieverd!!!!! Heerlijk je blog, dikke knufff en ik geniet nog na xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lekker ding, zo leuk om te zien hoe je zenuwachtigheid omsloeg naar enthousiasme. Ik heb je volop zien genieten aan de zijde van je sissie en ook bij de rondleiding alleen. Zo leuk dat je er bij was en dat we elkaar voor de echt hebben kunnen knuffelen! Knuff!

      Verwijderen
  12. Het was inderdaad echt toppie en fijn je ontmoet te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Trui, moest effe gaan spieken op je blog wie je alweer was hihihi. Ook leuk om jou ontmoet te hebben en see you next time! Knuff!

      Verwijderen
  13. Ah, jij hebt ook al zo fijn genoten! :-)
    Lekker lang nagenieten!
    Je rok is erg leuk geworden, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Angelique :D ben er ook mega blij mee. Volgende keer ben je erbij, daar duimen we dan voor! Knuff!

      Verwijderen
  14. Leuke outfit voor deze speciale blogsterdag! Lekker nagenieten nu voor jou en voor ons leuke verslagen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik sluit voorlopig de rij. Het was heel gezellig wat blogsters te ontmoeten. Volgende keer bij mij?
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo te zien heb je genoten! Je rok is goed gelukt. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey beauty wat sta je mooi op die foto met je prachtige rok!Nogmaals petje af hoor!Ja het was een fantastische dag met heerlijk lieve mensen en het voelde als een warme deken inderdaad die voor mij al begon op het moment dat ik thuis in mijn autootje stapte omdat er daar al twee hele lieve blogdames me vergezelde op mijn reis richting Ingen!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er uit als een heerlijk dagje! De rok is ook super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat was het gezellig he? Ik had echt gewoon koppijn toen ik thuis kwam van het non-stop-ouwehoeren haha. Zeker voor herhaling vatbaar! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...