zondag 10 maart 2013

Snailmail postzegel stempel en meer

Kijk eens wat ik weer heb gemaakt.
Ik kwam leuke stickers tegen in de stickerdoos van mijn dochter, terwijl ik op zoek was naar leuke stickers op de kaarten die ik gisteren zelf heb gemaakt.

Ik wilde zelf al langer een postzegel stempel maken en heb er nu twee leuke. Mijn eigen snailmail postzegel stempel en ook nog een leuke postzegel stempel met een zwart katje.

Ook maakte ik nog eens opnieuw de grotere kat stempel omdat ik ook eentje wilde zonder ogen ;).
En och als je dan toch bezig bent...heb ik er nog een paar gemaakt, het katje met hartje stempel en nog een postzegel stempel met Daisy Duck van Disney Babies.


Warme creatieve groetjes van Susan





22 opmerkingen:

  1. Je bent super crea bezig zeg, ziet er zeer gezellig uit!!Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat knap!!!
    Ik vind vooral die slak geweldig!!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk en creatief. Heel knap ook! Ik vind de katjes he-le-maal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee wat een topper in stempels maken ben jij echt te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig! De snail is mijn favoriet. Liefs MiM (wordt waarschijnlijk pas mei, dat ik weer in maastricht ben. Mijn rooster valt erg ongunstig uit...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowww susan je bent op dreef geweest, wat onzettend mooi stuk voor stuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke Daisy Duck. Daar moet ik spontaan van lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk!! Jeetje, wat een energie zeg! Reageer net nog op de vele mooie kaarten die je gemaakt hebt, was dat nog niet eens alles.. ook nog eens mooie stempels erbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave stmpels weer. Je hebt er echt aanleg voor. Wie weet ga ik er ook nog eens aan beginnnen. als ik het bij jou zie gaat het iedere keer kriebelen. Dus wie weet vraag ik je nog wel eens om raad. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stempels! Die snail-postzegel-stempel is echt super! Lijkt me een behoorlijk priegelwerkje ;) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, knappe stempels! Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen maar het begint meer en meer te jeuken als ik al dat moois zie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk joh al die stempels en leuk om te maken ook :-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihihi thanks lieverds eigenlijk is het echt niet zo moeilijk hoor om stempels te maken. En het is zo leuk om te doen. Ja daarom ben ik er gisteren ook nog mee aan de slag geweest ;). Het is toch echt wel verslavend en ook zo leuk om je post mee op te leuken :).
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...