vrijdag 15 februari 2013

Yess Post van het Postuitwisselingsproject Dream Make Share

Ik kreeg me toch een dikke envelop door de brievenbus en zag al meteen een CODE erop staan. Yess mijn eerste post van het postuitwisselingsproject via Dream Make Share!!

Oh wat ben ik zalig verwend! Het openmaken van de envelop met al die mooie pakjes was al een feestje. Ik heb ze even laten liggen hoor en gewoon even genoten van al die mooie pakjes.

Ook heb ik eerst een mailtje gestuurd naar Micki van Dream Make Share om de code aan te melden zodat Joke op de lijst komt om zelf verrast te worden. Die code is dus heel belangrijk bij dit project, om die te vermelden in je verrassingspost maar ook voor de ontvanger om die te registreren bij Micki.

Daarna ben ik begonnen met heel voorzichtig de pakjes open te maken. Het kaartje had ik natuurlijk al gelezen en bewonderd alsmede de grappige monster boekenlegger.
En wow het is alsof Joke van Joki-Doki wist dat ik rood met witte stippen helemaal super vind. Ik kreeg een zakdoekjeshoesje en een hartje van dezelfde leuke 'rood met witte stippen' stof. En ik kreeg hele schattige labeltjes met een appeltje op gestempeld wat weer combineert met de kaart, daar zitten ook appeltjes op en beide heeft ze versierd met de pagina van een boek.
Ik ben er echt superblij mee en kon deze oppepper vandaag echt even gebruiken.

Heb je nu ook zin in leuke post versturen en ontvangen, meld je dan per email aan bij Micki van Dream Make Share en wie weet ben jij wel diegene die op haar beurt Joke mag gaan verrassen.


Warme creatieve groetjes van Susan


Ps ik heb mijn nieuwe code alweer binnen, nu proberen uit te puzzelen wie dat is en of ze ook een blog heeft, zodat ik een beetje kan achterhalen waar ze van houdt.



16 opmerkingen:

  1. Nou, da's nog eens gezellige post! Ik ga het binnenkort ook eens proberen! Nog leuker dan postcrossing dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk postpakketje! Ik ga er vanavond ook aan beginnen :) Handig dat ik nu bij jou even kan zien wat ongeveer de bedoeling is haha (: Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, net ook een brief met verrassing ontvangen, zie mn blog. Mijn volgende adres is er een uit Belgie. Leuk, we gaan weer aan de slag.
    Groeten van de Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowieeee joke kan er wat van

    prachtig!!!!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww wow wat een leuke post heb je gekregen Susan
    Geniet ervan! ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rood met witte stippen, dat heeft zoiets gezelligs.
    Leuke verrassing zo, die post.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje! Je bent echt verwend! Zo veel en zo leuk! En leuk om te doen hé! Ik heb zojuist mijn enveloppe klaar gemaakt, het nadeel is wel dat ik even langs de post moet mrgen. Ik weet echt niet hoeveel porto er op moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er lekker vrolijk uit!!! Ik ga geloof ik ook maar eens kijken wat het precies inhoudt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk pakketje, Ik heb ook al een leuk pakketje ontvange, maar moet er nog wel even een foto van maken. En mijn pakktje voor iemand anders gaat morgen o depost.
    Echt leuk om te zien wat iedereen ervan maakt. JE bent mooi verwend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o dat ziet er zeker leuk uit! Leuk project ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat leuk zeg ... daar zou je wel blij van worden!
    Geniet ervan.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk meis!!!!!! En nu al weer druk met de volgende hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je volger bent geworden! Ik ga jou ook gezellig volgen. En even kijken op de blog dream, make, share, want leuke post wil ik wel ontvangen/sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Susan, net terug van een weekendje weg, dus ik lees net je berichtje. Leuk dat ie goed ontvangen is. Je hebt er geweldige fotoos van gemaakt! Het is een leuk project he! Heel veel plezier ervan en wie weet tot een volgend keer :)!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...